- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۴/۰۳

سنا دختر طلایی میانه با برنز حذف شد/ باز هم حقکشی برای شهرستانیها

سنا دختر طلایی میانه با برنز حذف شد/ باز هم حق‌کشی برای شهرستانی‌ها

سنا زرین درحالی مدال طلای خود را با برنز مسابقات تعویض کرد، که مربی اعزامی تیم آذربایجان‌شرقی در لحظه آغاز مسابقه سنا، مشغول رسیدگی و گرم کردن تکواندوکاران تبریزی بوده و غافل او را روی تشک مسابقه به حال خود رها کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مسابقات تکواندو خردسالان کشور در حالی آغاز به کار کرده است که دو تکواندوکار از شهرستان میانه به همراه تیم استان آذربایجان‌شرقی به این دوره از مسابقات راه یافته و با پیروزی برابر حریفان از استان‌های مختلف عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

سنا زرین و محدثه قنبری شهرستانی‌های حاضر در اردوی تیم استان آذربایجان‌شرقی بودند که هر دو از شهرستان میانه، هشت ورزشکار تبریزی را در ترکیب تیم اعزامی تکواندو استان آذربایجان‌شرقی همراهی می‌کردند.

سنا زرین که با عملکرد خوب خود در مسابقات انتخابی استان، نظر مربیان را به خود جلب کرده و از امیدهای تیم استان برای کسب مدال طلای کشوری محسوب می‌شد، امّا سرنوشت غریبانه‌ای را در این مسابقات تجربه و خاطره‌ای تلخ را از اردوی تیم اعزامی استان در کوله‌بار خود به شهرستان میانه آوردند.

سنا دخترک میانه‌ای که دو حریف اصلی خود را در دور نخست شکست داده و با ضربات مطمئن و امتیازات بالا به گفته مربیان، امید تیم بی مدال استان آذربایجان‌شرقی را در اوزان فرد، زنده و روشن نگه داشته بود، ناگهان و به یک باره در کمال ناباوری از ادامه مسابقات و راهیابی به فینال، با وجود شایستگی‌ها، اردوی تیم اعزامی استان را با مدال برنز مسابقات کشوری ترک کرد.

سنا زرین درحالی مدال طلای خود را با برنز مسابقات تعویض کرد، که مربی اعزامی تیم استان آذربایجان‌شرقی در لحظه آغاز مسابقه سنای میانه‌ای، مشغول رسیدگی و گرم کردن تکواندوکاران تبریزی بوده و غافل از ورزشکار شهرستانی، او را روی تشک مسابقه به حال خود رها کرده بود.

در این هنگام بود که داور مسابقه شمارش معکوس را انجام داد، کارت مسابقه درخواست شد، کارتی از سوی مربیان تیم استان آذربایجان‌شرقی ارائه نگشت و بازیکن ارزشمند و تنها شانس قهرمانی استان که اتفاقاً میانه‌ای بود، از طلائی شدن بر سکوی مسابقات کشوری بازماند.

سنا زرین و محدثه قنبری تنها مدال آوران استان آذربایجان‌شرقی در اوزان فرد این دوره از مسابقات هستند.

1
2
3
1 2 3