- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۹/۱۹

همزمان با يادواره شهداي زينبيه و ثارالله،((از بودن تا ماندن)) منتشر می شود

 

همزمان با يادواره شهداي مدرسه زينبيه و ثارالله شهرستان ميانه:

 

كتاب " از بودن تا ماندن " منتشر مي شود

نويد شاهد: جعفر شيخ الاسلامي، از انتشار اولين كتاب خود در حوزه دفاع مقدس با عنوان « از بودن تا ماندن» در خصوص زندگي نامه 56 دانش آموز شهيد دختر مدارس زينبيه و ثارالله شهرستان ميانه خبر داد.

جعفر شيخ الاسلامي، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار نويد شاهد گفت: اخيراً بخش فرهنگي سپاه پاسداران شهرستان ميانه پيشنهاد نگارش زندگي نامه شهداي دانش آموز مدارس زينبيه و ثارالله كه بهمن سال 65 ،توسط عراق در دبستان و دبيرستان خود بمباران شدند را مطرح كرد كه آن را پذيرفتم.
رتبه اول برگزيده كشوري فرهنگيان اهل قلم بسيجي در سال 89، ادامه داد: هدف از نگارش اين كتاب، زدودن غبار فراموشي از خاطرات شهدا و بيان جانفشاني آن هاست كه سعي كردم تا حد امكان به آن بپردازم.
شيخ الاسلامي اظهار داشت: اين كتاب شامل چند بخش مي شود كه علاوه بر شرح مختصري از زندگينامه شهداي دانش آموز مدارس زينبيه و ثارالله، پيام هايي از وصيت نامه چند شهيد دفاع مقدس در آن گنجانده شده است.
اين قرآن پژوه و خادم نمونه قرآني سال 88، عنوان كرد: در بخش ديگري از كتاب، به تبيين مقام شهيد در قرآن و روش هاي اجرايي دشمن براي از بين بردن ارزش ها و راهكارهاي مقابله با آن در قالب 24 بند استخراج شده از قرآن كريم، پرداخته شده است.
گفتني است جعفر شيخ الاسلامي متولد سال 1333 است و تا كنون 62 عنوان كتاب در زمينه هاي علمي، اخلاقي، معنوي و ... از او به چاپ رسيده است كه از جمله مي توان به « گذري در قرآن» ، « بوستان نيايش 1و 2» ، « با من حرف بزن» ، « مجموعه يك سبد خوبي، يك سبد اخلاق، يك سبد پرهيز، يك سبد پاكي» ، « مجموعه سه جلدي نور زندگي» و … اشاره كرد.
 

منبع : http://www.navideshahed.com/fa/index.php?Page=definitionnews&UID=324292 

 

 مطلب مرتبط : معرفی آقای شیخ الاسلامی از میانه ایهای مولف و پژوهشگر برتر قرآنی

1
1