- ارسال کننده: ذره بین شهر تاریخ: ۹۳/۰۳/۲۸

آقای مددی چرا مخالف فرمانداری ویژه میانه هستید؟


طی مصاحبه ای که خبرگزاری بسیج با آقای مددی نماینده میانه انجام داده بود و خبر آن در سایت های محلی نیز منتشر شد متاسفانه شاهد دفاع(!) بسیار بد نماینده 250 هزار میانه ای از فرمانداری ویژه شدیم.

آقای مددی به خبرنگار بسیج گفته:فرمانداری ویژه در دولت تدبیر و امید جایگاه قانونی ندارد

این جبهه گیری در مقابل فرمانداری ویژه سوالات متعددی را در اذهان عمومی ایجاد میکند که انتظار میرود آقای مددی پاسخگوی این سوالات باشد.شاید گفتن این جمله در آغاز شایسته نباشد اما شاید در انتهای مطلب شما هم این چنین نتیجه گیری کنید:

اگر انسان برای کاری زحمت نکشد قدر  آن را نمیداند.

جناب آقای مددی بر هیچ کس پوشیده نیست که برای ارتقای فرمانداری میانه مهندس سید بهلول حسینی زحمات و تلاشهای زیادی انجام داد.آیا این اظهار نظر شما نوعی زیر سوال بردن تلاشهای همکارتان هست؟

آقای مددی فرمانداری ویژه برای میانه یک منفعت عمومی است و هیچ ضرری ندارد آیا شما مخالف این منفعت عمومی هستید؟

آقای مددی تعداد شهرستانهای ویژه در ایران تقریبا به تعداد استانهای کشور هست.آیا دوست ندارید نام میانه در بین سی شهر ویژه برده شود؟

آقای مددی اگر فرمانداری ویژه جایگاه قانونی در این دولت ندارد چرا استاندار محترم آذربایجانشرقی در معارفه فرماندار میانه ایشان را معاون خود خطاب کرد؟ استاندار از بدنه دولت نیست؟

آقای مددی شما به عنوان نماینده میانه باید از این جایگاه دفاع کنید آیا اینگونه دفاع خواهید کرد؟

جناب مددی خبرنگار از شما در مورد فرمانداری ترکمانچای سوال پرسیده، هدف شما از مطرح کردن فرمانداری ویژه میانه چه بود؟

آقای مددی شما در این مصاحبه گفته اید: دولت معتقد است تقسیمات کشوری باید در چهارچوب تعریف شده به مجلس ارائه شود که نیاز به تاکید و فشار نمایندگان و سلیقه ای تصمیم گرفتن نباشد که فرمانداری ویژه در این تقسیمات جایگاه قانونی ندارد."

با این حساب دو مسئله روشن میشود:اینکه فشار نماینده میانه آقای سید بهلول حسینی موجب ویژه شدن فرمانداری میانه شده و این یعنی یک کارنامه بسیار موفق برای سید بهلول حسینی و مسئله دوم اینکه هنوز از ویژه شدن میانه خوشحال نیستید و آن را خارج از چهارچوب میدانید چون شما در این اتفاق بزرگ سهمی نداشتید.

آقای مددی آیا مسئولین مرند و مراغه که دارای فرمانداری وِیژه هستند نیز چنین مصاحبه ای انجام میدهند و این چنین داشته های خود را زیر سوال می برند؟

آیا شما نماینده میانه هستید؟

 

 

 

1
1