- ارسال کننده: امیر کریمی تاریخ: ۹۳/۰۳/۲۴

فرماندار میانه: استفاده از نیروهای جوان در عرصه سازندگی ظرفیت بزرگ بسیج است

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: استفاده از نیروهای جوان درعرصه سازندگی و رفع محرومیت، ظرفیتی بزرگ در اختیار بسیج است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه عالم روستای ونجان از توابع بخش کندوان میانه، افزود: سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری طرح های عمومی و دولتی مجاز به تبادل توافقنامه یا امضای قرارداد با دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: این خانه با هدف پاسخگویی به مسایل دینی مردم افتتاح شده و علما و فعالان بخش فرهنگی می توانند در این مکان پاسخگوی تمام سوالات مردم از جمله جوانان باشند.
فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز در این آیین از بسیجیان و پاسدارانی که در قالب اردوهای جهادی در مدت سه ماه کار مفید اقدام به احداث این خانه کردند، تشکر کرد .

عبدالحسین ایمانی گفت: محرومیت زدایی، احداث مجموعه های فرهنگی و ورزشی و فعالیت بسیج و سپاه در تمام عرصه ها افتخاری بزرگ محسوب می شود.
بخشدار کندوان شهرستان میانه نیز در این آیین از اجرای کامل مرحله نخست طرح هادی شامل احداث پارک کودک، بازسازی مسجد و احداث خانه بهداشت در این روستا خبر داد و گفت: فاز دوم این طرح با احداث ساختمان دهیاری تکمیل می شود.

منصور نظری جمعیت روستای ونجان را 600 نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح های محرومیت زدایی شاهد عمران و آبادی روستاهای شهرستان باشیم.

خانه عالم روستای ونجان با 410 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیربنای 70 مترمربع احداث شده است.

1
1