- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۹/۱۷

يك افتتاح و يك كلنگ زني در شهرداري ميانه

24 آذرماه افتتاح بوستان ساحلي و كلنگ زني بوستان شهبازي با حضور خلبان شهبازي

روز پنج شنبه 24 آذرماه همزمان با مراسم بهره برداري رسمي از فاز اول بوستان ساحلي، كلنگ احداث بوستان خلبان شهبازي نيز بر زمين زده خواهد شد.
در اين مراسم كه با حضور مردم و مسئولين شهرستان در محل بوستان خلبان شهبازي و بوستان ساحلي برگزار خواهد شد كاپيتان خلبان هوشنگ شهبازي چهره ملي و افتخار آفرين شهر ميانه نيز حضور خواهد داشت.
مراسم كلنگ زني بوستان خلبان شهبازي رأس ساعت 13 ظهر در محل شروع اين پروژه در ابتداي خيابان ارتش برگزار مي شود و كلنگ احداث اين بوستان توسط خود كاپيتان شهبازي بر زمين زده خواهد شد و پس از آن در ساعت 30/13 با رونمايي از تابلو بوستان ساحلي در محل اين بوستان واقع در خيابان كمربندي جنوبي (جنب جايگاه سوخت CNG ) فاز اول بوستان ساحلي به بهره برداري خواهد رسيد.
فاز اول بوستان ساحلي در زميني به مساحت 3 هزار متر مربع با صرف هزينه اي بالغ بر 1 ميليارد و 300 ميليون ريال احداث شده است كه در فازهاي بعدي اين بوستان در حاشيه مسير خيابان كمربندي جنوبي به موازات رودخانه شهرچايي گسترش خواهد يافت.
عابرپارك خلبان شهبازي نيز به صورت طولي و در امتداد ضلع شرقي خيابان ارتش از ميدان بسيج مستضعفين تا ميدان دفاع مقدس احداث مي شود و امكانات رفاهي و تفريحي همچون وسايل ورزشي، جاده سلامت، آلاچيق و اقامتگاه هاي موقت براي مسافران عبوري، سرويس بهداشتي و مكان هاي پذيرايي در آن ايجاد خواهد شد. اعتبار اوليه در نظر گرفته شده براي احداث اين بوستان بالغ بر 3 ميليارد ريال مي باشد كه 2 ميليارد ريال آن با مجوز شوراي اسلامي شهر از محل منابع داخلي شهرداري و 1 ميليارد ريال ديگر از محل اعتبارات مصوب واحد زيباسازي و فضاي سبز شهرداري تامين خواهد شد.

 

منبع:  miyaneh.ir

 

 

1
1