- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۳/۲۱

خانه فرشتگان میانه؛ خانه ای آکنده از مهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه به همراه هیئتی متشکل از شهردار و شورای اسلامی این شهرو جمعی از مسئولین و کارکنان فرمانداری میانه از خانه فرشتگان میانه بازدید بعمل آورد.
 حیدری آزاد در طی این بازدید صمیمانه، با تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی هیئت امناء و مربیان خانه فرشتگان، مستمع سخنان و مشکلات آنها شد.
کارکنان ، مربیان و همچنین هیئت امناء خانه فرشتگان نیز با تشکر از حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و سایر مقامات و مسئولین حاضر، به ارائه گزارشی در خصوص نحوه اداره خانه فرشته ها، تأمین هزینه ها، تربیت دختران و مشکلات مربوط به زندگی روزمره آنها پرداخته وخواستار همراهی ، همکاری و مشارکت دیگر نهادها و ارگانها در راستای اداره مطلوب این خانه با رفاه و آسایش بیشتر برای ساکنین آن شدند.فرماندار ویژه میانه با قدردانی از هیئت امنای خانه فرشتگان که از خیرین بزرگ میانه محسوب شده و بخش اعظمی از هزینه های خانه فرشتگان را تأمین می نمایند  و نیز با قدردانی از زحماتی که تاکنون برای خانه فرشتگان توسط اداره بهزیستی میانه کشیده شده است، گفت: با توجه به استیجاری بودن خانه فرشتگان میانه، باید در اسرع وقت نسبت به تأمین خانه و سرپناه برای این «فرشتگان معصوم بی سرپست و بدسرپرست» میانه اقدام شود.
 وی اظهارکرد: من خود را یکی از اعضای شورای شهر دانسته و با همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری به تامین و واگذاری زمین برای خانه فرشته ها اقدام خواهم نمود.
حیدری آزاد با بیان اینکه ساکنین خانه فرشته ها گرفتار و در معرض آسیب هستند افزود: این دختران باید به دور از گرفتاری و دغدغه به ادامه تحصیل و زندگی بپردازند.

وی همچنین در خصوص بحث سرانه اندک این دختران به پیگیری این موضوع از سوی سازمان بهزیستی استان تاکید کرده گفت: اگر از سوی استان نتیجه ای نگیریم با رییس سازمان بهزیستی کشور دیدار کرده و موضوع را پیگیری خواهم نمود.
 در ادامه فرماندار ویژه میانه به گفتگوی صمیمانه با تک تک دختران ساکن خانه فرشتگان پرداخته ضمن تقدیم هدایایی بمناسبت فرا رسیدن هفته جوان و اعیاد شعبانیه، جویای احوال آنها شد.

 

1
1