- ارسال کننده: روابط عمومی انجمن جهت یابی میانه تاریخ: ۹۳/۰۳/۲۱

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی در هفته جوان

بسمه تعالی

    سومین جلسه رسمی انجمن جهت بابی شهرستان میانه با حضور ریاست محترم تربیت بدنی

با موضوعیت هفته جوان و ولادت جوان رشید کربلا حضرت علی اکبر (ع) برگزار گردید

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 3

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدینی - 2

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدینی - 1

 در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و شعر خوانی در مدح حضرت علی اکبر (ع)، ریاست این انجمن پس ازخیر مقدم به حضار محترم و تبریک اعیاد شعبانیه با تشکر ویژه از ریاست هیئت انجمن های ورزشی و حمایت بی دریغ ایشان در این مدت کوتاه بعنوان اولین و بزرگترین حامی این مجموعه، کامران قره داغی را یکی از حامیان دلسوز ورزش میانه نامید و با تشکر ویژه از ریاست تربیت بدنی چشم امید جوانترین انجمن ورزشی شهرستان را به ایشان خواند و 30 نفر عضو هیات مدیره انجمن جهت یابی شهرستان را جوانانی متخصص متعد و توانا با آرمان های والا نامید.

در ادامه ریاست تربیت بدنی شهرستان مهدی نوائی با استعانت از حضرت باری تعالی و گرامیداشت یاد و خاطره امام والا مقام امت و شهدای انقلاب و اسلام بویژه شهدای ورزشکار شهرستان پس از خیر مقدم، به تبریک ایام ولادت شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر پرداخته و به تبیین جایگاه جوان در سیستم مدیریتی پرداخت.

ایشان با اشاره به مقام والای جوان و هوش بسزای جوان ، جوانان میانه را در ورزش دارای پتانسیلی والا و سهم ورزش جهانی و المپیک را در شهرستان بسزا دانست. ایشان با اشاره  به بیانات والای مقام معظم رهبری در حیطه شعار امسال تبیین برنامه های کاملا حرفه ای در سیستم فرهنگی ورزش میانه اشاره کرده و از جمله آن حرکت نمادین یوسف کرمی در مسابقات و بوسه بنام الله در پرچم واهدای مدال به شهدای زینبیه نامید.

ایشان از جوانان خواستند به عرصه بیایند و در تمام حیطه ها صاحب نظر باشند .در ادامه با اشاره به روحیه ورزشکاری مسولئین شهرستان بویژه امام جمعه شهرستان حمایت ویژه این عزیزان را نعمتی والا برای مجموعه ورزشی میانه دانست .ایشان نیز کریمانه و بصورت کاملا صمیمی به مشکلات و حرفهای هئیت مدیره انجمن جهت یابی شهرستان گوش سپرده و به حمایت کریمانه این جوانان پرداخت. همچنین احکام سازمانی این جوانان به دست مبارک ایشان در هفته جوان تقدیم این جوانان گردید.

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 4

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 6

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 5

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 7

جلسه انجمن جهت یابی با حضور ریاست تربیت بدنی - 8

در این جلسه مشکلات انجمن بررسی شده و انجمن موظف به  آماده سازی اولین تیم بانوان خود برای مسابقه  گردید.قابل ذکر است در انتها قولهایی از رئیس تربیت بدنی گرفته و هیئت مدیره آن را امضاء کردند.اعضای هیئت مدیره در حال حاضر با قوای خود مشغول بکار می باشد.

روابط عمومی انجمن جهت یابی

ایمیل: jahatyabi.miyaneh@gamail.com
شماره تماس: 09190618533

1
1