- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۰۹/۱۶

عوامل امداد و نجات زمستاني شهرستان میانه در آمادگی کامل بسر می برند

 

معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري شهرستان ميانه از آمادگی کامل عوامل امداد و نجات زمستاني شهرستان میانه  خبر داد.

جمشید عبداللهی با تاكيد بر آمادگي نيروهاي امدادي و دستگاههاي خدمات رسان در زمستان امسال گفت: به منظور برنامه ريزي و استفاده از توان دستگاههاي اجرايي با توجه به فرارسیدن فصل بارندگي و سرما، موقعيت جاده هاي شهرستان و افزایش جاده ها ي حوزه استحفاظي از جمله ميانه – اردبيل ،اتوبان پيامبر اعظم (ص)  و ... همچنين زياد بودن محلهاي حادثه خيز از تمامي دستگاههای اجرایی شهرستان خواست همچون گذشته با تمامي امكانات در آمادگي كامل باشند. 

وی در جلسه امداد و نجات زمستاني شهرستان از عملكرد اعضاي بحران كه با آمادگي كامل در مانور بحران و امداد و نجات شركت داشتند تشكر و قدرداني كرده افزود : هرچند نواقصي بسيار ناچيز در این مانور به چشم مي خورد اما سعي دررفع آنها داشتیم زیرا هدف از اجرای مانور رفع نواقص و نقاط ضعف و تقویت توانمندیها ست .

عبداللهی در ادامه افزود : امدادو نجات شهرستان در كمك به مسافرين در راه مانده ، تصادفات جاده ای ، ريزش كوه و در کل  امداد و نجات موفق بوده  که  علت این امر هماهنگي و همكاري بين سازمانهاست .

وی با اشاره به طرح امداد و نجات زمان اجرای  طرح را از 15 آذر  تا 25 اسفند عنوان کرده افزود: اکیپ امدادو نجات شهرستان بعلت بارش برف زودرس در سالجاري فعاليت خود را از اول آذر شروع كرده اند ودر اين راستا پايگاه امداد و نجات جاده اي، پايگاه سيار مجهز به آمبولانس و پايگاه امداد و نجات كوهستان در محورها و جاده هاي برف گير و حادثه خيز مستقر هستند.

عبداللهي با تسليت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) با بیان نقش حضرت زينب (س) در بحران کربلا كه متاسفانه كمتر به آن پرداخته شده است گفت: امیدوارم كه اين جنبه نهفته كربلا بيشتر مورد توجه قرار گرفته و مديران شهرستان ، مديريت بحران حضرت زينب (س)را در بروز بحران الگو قراردهند.

 

منبع :

http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=5891

1
1