- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۳/۱۳

نشست صمیمی شهردار میانه باخبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد

جلیل خرده فروش شهردار شهر میانه  در این نشست خبری ابتدا ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از تمامی حاضرین بخصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه در ادامه به تشریح برنامه ها، پروژه ها و طرح های عمرانی شهرداری میانه در سال ۹۳ پرداخت و به سوالات خبرنگاران و مطالب انتقادی مطروح در فضای مجازی بصورت جداگانه پاسخ داد .

خرده فروش با بیان این موضوع که برای اولین بار در تاریخ دوران شهرداری میانه شاهد اختصاص ۴ میلیارد تومان به منظور تملک و بازگشایی در سطح شهر هستیم الویت اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه را رسیدگی به پروژه های زیر بنایی با هدف گسترش و رفاه همشهریان و آزاد سازی مسیرها در مقابل کمربندی شهرمیانه که باعث بوجود آمدن مشکلاتی همچون ترافیک و ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر شده است عنوان کرد . وی همچنین از احداث پروژه بزرگ تجاری – تفریحی در داخل شهر میانه خبر داد که مراحل پایانی خود را سپری می کند خرده فروش  در ادامه بر نقش رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس این فعالیت ها در فضای مجازی تاکید کرد .

شهردار میانه از تکمیل و احداث میادین شهر میانه در سال جاری خبر داد و گفت : از سال ۷۷ وضعیت ورودی های شهر میانه از سمت زنجان و تبریز بسیار نامناسب تر از وضعیت فعلی بوده و به حال خود رها شده بود که شهرداران اسبق تمایلی برای اجرای آن نداشتند ولی این امکان فراهم شد تا این پروژه های عظیم در دوران شورای اسلامی دور سوم و چهارم روند اجرایی بخود گرفته و تکمیل گردد . وی کار جهاد گونه با نیروهای در اختیار شهرداری را یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت های بدست آمده شهرداری خواند و بر مکانیزه کردن و استفاده از تکنولوژِی های روز به منظور کاهش نیرو و استفاده از آنها در قسمت های مهم تر تاکید کرد و از اجرای بخشی از طرح های مکانیزه در سیستم آبیاری فضای سبز در سال جاری خبر داد .

شهردار شهر میانه ارتقای درجه شهرداری میانه از ۸ به ۹ را اتفاقی مبارک و نوید بخش آینده روشن به منظور خدمات رسانی به مردم شریف میانه خواند که اضافه شدن ناحیه و افزایش و بکار گیری نیروی انسانی متخصص و بالارفتن سطح و کیفیت خدمات شهری را تنها یکی از ثمرات آن برشمرد .

خرده فرو ش با اشاره به این مضوع که جدول گذاری مسیر های منتهی به گلزار مومنین و شهرک راه آهن ۲ سال پیش به پایان رسیده است گفت : کار اجرایی این مسیر ها بصورت مشارکتی و با همکاری اداره راه مسکن و شهرسازی به پایان خواهد رسید که شهرداری میانه تاکنون به تمامی وظایف محوله جامه عمل پوشانده و آسفالت ریزی این مسیر ها که تاکنون باعث معترض شدن مردم به وضع حاضر شده بود بر عهده اداره راه مسکن و شهرسازی می باشد که آنها نیز بعد از پیگیری های مدام مسئولین کار اجرایی خود را از ماه های اخیر آغاز نموده اند . وی در ادامه گفتگو و پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران از شروع بکار کارخانه بازیافت زباله در سال ۹۳ خبر داد و افزود : شرکت خصوصی که عهده دار این کار در شهر میانه شده است کار خود را از منازل همشهریان عزیز با تفکیک زباله از خانه آغاز و با ساماندهی وضعیت سطل زباله های موجود در سطح شهر در مدت قراداد مشخص شده به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

شهردار شهر میانه همچنین از اجرای طرح پارکومتر در سطح شهر میانه و همچنین تخصیص اعتبار برای طرح های مطالعاتی در بودجه سال جاری خبر داد . خرده فروش عمده ترین مشکل زیر بنایی شهر را نبود سند برای زمین های شهرداری میانه خواند و افزود : تمام تلاش مجموعه شهرداری در طول مدت شهرداری بنده بر این مسئله بوده است تا بتوانیم تملک قطعی و قانونی بر زمین های در اختیار شهرداری میانه داشته باشیم که مسئله در برخی از طرح ها همانند پارک جنگلی باعث شده تا اجرای و تکمیل طرح در آنها با مشکل مواجه شود .

گفتنی است در این جلسه شهردار شهر میانه بهمراه معاون و همکاران قسمت های مختلف شهرداری  جوابگوی تمامی سوالات و ابهامات موجود خبرنگاران جاضر شدند . خرده فروش شهردار شهر میانه در این نشست امیدوار شد تا همشهریان و فعالین فضای مجازی با مطالعه بیشتر در خصوص پروژه ها و مشکلات شهری و همچنین کسب اطلاع از افراد متخصص شهرداری دست به قلم ببرند و اگر سوال و یا انتقادی دارند در پی جواب آنها نیز باشند .

در  نشست خبری صمیمی شهردار میانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه، نماینده واحد مرکزی خبر استان آذربایجان شرقی در میانه ،خبرنگار خبرگزاری ایرنا ،خبرنگار خبرگزاری ایسنا،مدیر مسئول و صاحب امتیاز  پایگاه اطلاع رسانی میانا و نمایندگانی از طرف  روزنامه های کثیر الانتشار و فعالین فضای مجازی حضور داشتند .600x400xfdfdfddfddfdffdfdffdfsedffdr,PD9,P86,PD8,PA6,PD9,P86,PD8,PAAeefdferrrefdferseererrreds4dfs3ff4320,P282,P29.jpg.pagespeed.ic.Z5N_6mc4GJ

 
1
1