- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۳/۰۳/۱۲

تجلیل از علی حیدری در جشنواره تولیدات رادیو تلویزیون

در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیون از علی حیدری خبرنگار میانه ای تجلیل شد


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی صدا و سیمای استان، در کمیسیون خبر و از بین 12 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اثر رامین مرادی با عنوان صدای انقلاب جایزه بهترین گزارش خبری را از آن خود کرد. 
همچنین در این بخش لوح تقدیر جشنواره به مهدی صادقی موحد معاون اطلاعات و اخبار مرکز آذربایجان شرقی به خاطر پوشش خبری مناطق زلزله زده ارسباران اهدا شد. 
در این جشنواره اثر علی حیدری خبرنگار واحد مرکزی خبر تبریز به خاطر گزارش افتتاح نخستین واحد مسکونی مناطق زلزله زده به عنوان اثر قابل تقدیر شناخته شد.
براساس این گزارش در کمیسیون صدا نیز از بین 4 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره یوسف اعظمی به عنوان گوینده برگزیده در برنامه محفل و علیرضا مهدوی به عنوان تهیه کننده در برنامه زمان سسی انتخاب و تجلیل شدند.
این گزارش می افزاید: در کمیسیون موسیقی نیز مجید راستبد، یونس برومند و ابوالفضل میرزایی به ترتیب به عنوان آهنگ ساز، خواننده و صدابردار برنامه قهرمانلار اوجاقی کانال سهند صاحب عنوان برتر شده و مورد تجلیل قرار گرفتند. 
در همین کمیسیون مهرداد کرباسی در برنامه افتخار منیم کی دی به طور مشترک با استان ایلام به عنوان آهنگ ساز برتر تعیین و تجلیل شد. 
ابوالفضل میرزایی و مجید عبدالله زاده نیز به ترتیب به عنوان صدابردار و شاعر همین برنامه به همراه وحید اسداللهی آهنگ ساز و تنظیم ساز آرایی در برنامه ساری گلین به طور مشترک با استان گیلان صاحب عنوان برگزیده کمیسیون موسیقی شده و تجلیل شدند.
در کمیسیون تحقیقات و پژوهش این جشنواره نیز از بین 13 اثر ارسالی از آذربایجان شرقی به دبیرخانه جشنواره 11 اثر به مرحله داوری راه یافت که از بین این آثار، جایزه اول در بخش محتوا به علی قربانی، جایزه دوم در بخش تحقیقات منجر به تولید به هادی هاشمیان و جایزه چهارم در بخش تحقیقات منجر به تولید به ابراهیم حسین زاده اهداء شد.
در بخش سیما نیز حمید نیکمندان تصویربردار نماهنگ ایلمک به عنوان تصویربردار برتر، حسن علیزاده پروین تهیه کننده مستند دریاچه ارومیه به عنوان تهیه کننده برتر، مجید حسن زاده و مرتضی حسن زاده تدوینگر سریال آخیر مهلت به عنوان تدوینگران برتر جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
جشنواره هجدهم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما که از روز ششم خرداد درتبریز برگزار می شود، شامگاه /پنجشنبه/ با برگزاری آیین پایانی به کار خود پایان داد.

علی حیدری اهل میانه و از خبرنگاران موفق صدا و سیما است که کار خود را از دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان میانه در دهه شصت آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یکی از موفترین چهره های خبری استان مشغول فعالیت است.

1
1