- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۳/۰۳/۱۱

بوق آزاد.....

سلام....مطلب زیر در 1393/3/11در سایت  و نشریه قافلان درج گردید

تا شاید مخابرات شهرمان عنایتی بکند و شاهد بروز دوباره این مشکل برای شهروندان نباشیم

ولی امروز دوباره متاسفانه بدلیل عدم دریافت قبض و قطعی تلفن راهی پست بانک شدم و دیدم این بار این مشکل هم گیر تر شده و خیل عظیمی از شهروندان مثل من برای وصل دوباره به صف ایستاده اند.

از مدیران سایت خواهشمندم این مطلب را دوباره تایید کنند تا شاید مخابرات شهر به جوابگویی حاضر گردد.

...........................................................

مثل هر روز سر وقت تلفن میرود و با صدای بوق آزاد شروع به شماره گیری می
کند ولی با پیغام سیستم مخابرات تازه متوجه میشود تلفنش به خاطر عدم
پرداخت قبضی که هرگز دستش نرسیده قطع شده!!!
مثل دفعات پیش برایش فرقی نمی کند در این بین مقصر کیست...مخابرات یا اداره پست؟؟
چون فهمیده دیوار این دو هیچ زمانی کوتاهتر از دیوار مشترکین تلفن نبوده
و نیست و برای مخابرات در چنین مواردی راحت ترین گزینه

قطع تلفن مشترک مورد نظر است آن هم مثل آب خوردن (-:

در این میان
مهم هم نیست هیچ کس هیچ قبضی را به بدست مشترک مورد نظر نرسانده.
مهم هم نیست اگر حادثه یا مورد اورژانسی پیش آمد مشترک مورد نظر چه خاکی
بر سرش بریزد.
مهم هم نیست مبلغ قبض مشترک مورد نظر کمتر از ده هزار تومان بوده  و میشد
در قبض دوره بعد در قسمت بدهی لحاظ کرد.
مهم این است ....چون پرداختی صورت نگرفته تلفن مشترک مورد نظر برای تنبیه قطع گردد.
و در آخر وقتی گلایه مشترکان به گوش مخابراتی ها میرسد اذعان می کنند که
توزیع قبوض را دست اداره پست داده اند، کوتاهی هم اگر هست از ما نیست!
براستی تکلیف چیست؟؟

آیا باید به همین روند موجود سوخت و ساخت؟؟
 ای کاش جمله آشنای حق با مشتری ست شامل حال مشترکین مخابرات هم میشد

چون به نوعی همگی مشتری دائمی مخابرات هستند و مهم تر از همه این ها ای کاش
گوش شنوایی برای شنیدن و همتی جدی برای رفع این مشکل پیدا میشد.

بوق آزاد

1
1