- ارسال کننده: صنایع رباتیک آراد میانه تاریخ: ۹۳/۰۳/۱۰

طرح جامع آموزش رباتیک در میانه کلید خورد.

خبر گزاری پانا :طرح جامع آموزش رباتیک دانش آموزی و نونهالان شهرستان میانه با همکاری نهاد های دولتی و صنایع رباتیک آراد در این شهر کلید خورد.

به گزارش خبر گزاری پانا ، طرح جامع آموزش رباتیک دانش آموزی و نونهالان شهرستان میانه با هدف افزایش خلاقیت و سطح علمی نونهالان و نوجوانان این شهرستان اجرا می شود.

محمد حسن رضائی مدیریت صنایع رباتیک آراد میانه، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سرویس علمی پانا گفت : این طرح با بهره گیری از ربات های آموزشی آراد و مطابق با اصول روانشناسی آموزشی برای فرزندان شهرستان میانه در رده های سنی مهدکودک،پیش دبستانی و دانش آموزی اجرا می شود.

رضائی ضمن تشکر از اعضای شورای اداری شهرستان میانه افزود:این طرح با همکاری ادارات مرتبط شهرستان و علی الخصوص  فرمانداری،اداره آموزش و پرورش شهرستان ، اداره بهزیستی و جهاد دانشگاهی اجرا می شود  که از تمام آنها کمال تشکر و امتنان را داریم .

مدیریت آراد در میانه راجع به نحوه اجرای طرح گفت : این طرح با استفاده از ربات های آموزشی صنایع رباتیک آراد در 4 ترم برای مقاطع دانش آموزی و نونهالان و در محل مدارس،مهدکودک ها،کانون ها و آموزشگاه های شهرستان میانه اجرا می شود که در پایان هر ترم ضمن برگزاری مسابقه شهرستانی مدرک معتبر پایان دوره به دانش پژوهان ارایه می شود.

رضائی خاطر نشان کرد: تلاش داریم اولین مسابقه این طرح را در بازه زمانی مرداد ماه سال 93در شهرستان به اجرا در آوریم که امید است این مسابقه با ادامه همکاری مسولین  بصورت استانی برگزار شود.

وی در پایان گفت : امید واریم با اجرای موفق این طرح در شهرستان میانه و دیگر نقاط کشور گام مهمی در جهت ارتقای سطح فرهنگی و علمی میهن عزیزمان برداریم.

1
2
1 2