- ارسال کننده: حامد - قره داغی تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۸

نشست خبری یا نشست اضطراری ؟!

اکنون که اعتراضات  منتقدان و دلسوزان در رابطه با عملکرد ضعیف شهرداری میانه روز به روز در حال افزایش است شهرداری تصمیم به برگزاری نشست خبری گرفته است.

اصل برگزاری نشست خبری در راستای پاسخگویی مسئولان امر مبارکی است اما سوال اینجاست که وعده های مطرح شده در نشست خبری دو سال پیش به کجا رسیده است؟!! بسیاری از مواردی که در نشست خبری دو سال پیش مطرح شد اجرایی نشده و هیچ اقدامی هم در جهت عملی شدن آن وعده ها را شاهد نیستیم لذا با اندکی تاَمل نتیجه می گیریم هدف از برگزاری این نشست تقریبا به ظاهر خبری فقط به نوعی ایجاد هیاهوی رسانه ای است که برای ادامه روند فعلی که گویا برخلاف نظر اکثریت مردم برای آنها بسیار هم رضایتبخش است .
لازم به ذکر است جلیل خرده فروش در شهریور سال 90 با رای اعضای شورای سوم به عنوان سرپرست شهرداری و بعد هم به عنوان شهردار میانه انتخاب شد و برای اجرای برنامه هایش فرصت کافی در اختیار داشت اما وی از این فرصت بخوبی بهره نگرفت و شهرداری را دچار روزمرگی ناشی از بی برنامگی کرده است.
لذا ما جمعی از فعالین فضای مجازی از کلیه خبرنگاران متعهد و فعالان اجتماعی تقاضا داریم به نشانه اعتراض به مدیریت ضعیف شهری در نشست خبری شهرداری شرکت نکنند.

برگزاری نشست خبری در بحبوحه طرح سوال از شهردار توسط اعضای شورای اسلامی شهر فقط جنبه تبلیغاتی داشته و بیشتر از آنکه نشست خبری باشد یک نشست اضطراری است.

1
2
1 2