- ارسال کننده: کبیری علی تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۷

شورای شهر چهارم در معرض امتحانی بزرگ!

از آنجا که نارضایتی مردم از عملکرد ضعیف  شهرداری میانه در ماههای اخیر قوت گرفته و این قضیه به کانون توجهات فعالان اجتماعی شهر تبدیل شده بود بالاخره بعد از چند ماه فشار بر شورای شهر دیدیم که  در روزهای گذشته سه تن از اعضای شورا به مطالبه بحق مردم واکنش نشان داده و طرح سوال از شهردار را در 19 بند مطرح کردند که اگر سایر اعضای شورای شهر نیز همکاری کنند بطور حتم استیضاح و حتی عزل شهردار دور از انتظار نخواهد بود.

 جلیل خرده فروش که چند سال از فعالیتش به عنوان شهردار میانه می گذرد کارنامه قابل قبولی از خود در این مدت ارائه نکرده و  بسیاری از منتقدان وی معتقدند که  عمده مشکلی که شهرداری اکنون با آن مواجه است بی برنامگی شخص شهردار است.

انتظار قاطبه مردم و افکار عمومی از منتخابان خود در شورای چهارم دفاع از حقوق تضییع شده شهروندی ایشان و تصمیم قاطع در مورد عدم ادامه فعالیت جلیل خرده فروش به عنوان شهردار میانه می باشد  هر چند که شورای شهر این تصمیم را باید پیشتر از اینها می گرفت اما هنوز هم برای جبران اشتباهات دیر نشده است.


آیا پنج عضو موافق شهردار باز هم به حمایت های بی چون و چرای  خود از شهردار ادامه می دهند و نسبت به انتقادات مردمی همچنان بی توجه خواهند ماند یا این بار در تصمیم قبلی خود تجدید می کنند؟!! پاسخ این سوال را در روزهای آینده خواهیم گرفت.

حامیان شهردار

1
1