- ارسال کننده: علی نصرتی تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۵

بن بستی به نام (چهاراه پایین) ساکنان این منطقه لایک کنند

باز قلم چرخید و از دلواپسی ها گفت ما هم دلواپس چهار راه پایین هستیم

روزگاری نه چندان دور، چهار راه پایین یکی ار میادین مهم میانه بود،درسته محوطه کوچکی دارد ولی هنوز هم به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین مناطق میانه محسوب میشود که شاید 1/5 مردم میانه هر روز از این چهار راه عبور و مرور می کنند.

در سال های گذشته شاهد چند آزمون خطا  در مسیر بندی رفت و آمد خودروها بودیم:

یک بار از طرف انتهای خیابان طالقانی به طرف چهار را پایین یک طرفه شد

ایراد:اگه کسی میخواست به طرف طالقانی بره باید مسیر میدان آزادی چهار راه پایین-میدان ارتش خیابان بعثت-چهار راه پایین را بپیماید.

بار دیگر از طرف چهار راه پایین به طرف طالقانی یک طرفه شد

ایراد : هر فردی میخواهد با ماشین به طرف چهار راه بیاید( البته از طرف شهرک ولیعصر و راه آهن ) باید مسافت ولیعصر خیابان بعثت - میدان آزادی  خیابان بانک ملی -چهار راه پایین را بپیماید.

*نکته اینجاست  یک طرفه بودن مسیر طالقانی که خود یک بن بست ایجاد کرده  بماند جای خود، از این طرف هم اگه کسی بخواهد از میدان آزادی به طرف چهار راه پایین بیاد باید مسیر را پیاده طی کند چون تاکسی ها در این مسیر کار نمی کنند.

اصلا چرا باید یک طرفه بشه علتش چیست یعنی اگه دو طرفه باشه ترافیک ایجاد میشه؟

اینجاست که کسبه و اهالی مسیر طالقانی باید یه همتی به خرج بدهند و دست به دست هم دهند و جلوی این کار غلط را بگیرند .

 

به نظر بنده حقیر در آینده نزدیک انشاله شاهد نصب چراغ خواهیم بود (گل بود به سبزه نیز آراسته شد) که مثلا جلوی ترافیک را در این مسیر بگیرند

به جای چراغ گذاشتن رفع سد معبر کنید عصر ها و مو قع غروب ببینید چه بساطی جلو بازار هستش والا آدم خجالت میکشه یه میهمانی بیاد این وضع رو ببینه

همانطور که در مسیر خیابان شیخ الاسلامی(دره خرمن) چراغ گذاشتند و کاملا باعث ایجاد ترافیک شده اند.

شاید هدف ایجاد ترافیک باشه ، مثلا ادعا کنیم خیابانهای میانه خیلی شلوغ و پرترافیک هستن یا ....

به جای ایجاد ترافیک به فکر عریض کردن خیابانها باشیم سی سال پیش 5 درصد خودروهای موجود در شهر را این خیابانها ساپورت نمیتوانستن بکنند و اکنون هم  که به زور عبور و مرور میشود و  چند سال بعد کلا باید از مدار خارج بشوند.

 همشهریان و دوستان اگه با مطلب بنده که حرف دل اهالی این منطقه هست موافق هستید مطلب را لایک فرمائید تا بقیه پیگیریهای لازم برای رفع این مشکل صورت گیرد.

1
2
3
4
1 2 3 4