- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۴

بشارت به مردم میانه : شهرداری میانه ارتقاء درجه یافت

حیدری آزادصبح امروز با پیگیریهای معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه ، شهرداری میانه از 8 به 9 ارتقاء درجه یافت .
شاید مهمترین و شیرین ترین خبر روزهای اخیر امتیاز تخصیص داده شده به میانه که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیز بر آن تأکید ویژه و پافشاری داشت، اتمام پروسه چندین ساله ارتقاء درجه شهرداری از 8  به 9 بود که گام آخر آن توسط معاون محترم  عمرانی کشور دولت تدبیر و امید برداشته شده و صبح امروز یکشنبه مورخ 4/3/93 به امضای وزیر محترم کشور و تایید کمیسیون و سازمانهای مربوطه رسید.
گفتنی است علی رغم پیگیریهای انجام شده درگذشته نتیجه ای در این خصوص حاصل نشده بود اما با حضور معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه طی دیروز و امروز در وزارت کشور و پیگیریهای مستمر ایشان شهرداری میانه ارتقاء درجه یافت.
لازم به ذکر است درجه شهرداریها بر اساس جمعیت، درآمد و بودجه سالانه شهرداری ،امکانات، قابلیت و توانایی های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری وموقعیت سیاسی ،اقتصادی واجتماعی بین یک تا دوازده درجه بندی می شود .فرماندار ویژه شهرستان میانه ارتقای درجه شهرداری میانه را پدیده‌ای مبارک برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری دانست و اظهار کرد: با ارتقای شهرداری بر اساس درجه 9، شهر و شهروندان شاهد ارایه خدمات مطلوب تر عمرانی و شهری از سوی شهرداری خواهند بود، همچنین به زودی شاهد برگزاری جشن ارتقاء درجه در شهرستان میانه خواهیم بود.
وی در پایان گفت: لازم است از تلاشها و پیگیری های صورت پذیرفته از سوی نمایندگان محترم، شورای محترم شهر، شهردار محترم و سایر دست اندرکاران که در به نتیجه رسیدن این مهم زحمت کشیده اندصمیمانه تشکر و قدردانی نموده، این ارتقاء درجه شهرداری، را به مردم خوب، مومن و با صفای میانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


1
2
1 2