- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۴

جمعی از مسئولین و اعضای ستاد دکتر مددی همزمان با سوم خرداد؛سالروز فتح خرمشهر مزار مطهر شهدا را غبار روبی و عطرافشانی کردند

همزمان با سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر که روز مقاومت نام گرفته است جمعی از مسئولین و اعضای ستاد دکتر مددی؛ نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در اقدامی هماهنگ برای غبار روبی و زیارت قبور مطهر شهدا، رهسپار گلزار شهدا شدند.
حاج محمدحسین مددی رئیس دفتر دکتر مددی هدف از این حرکت نمادین فرهنگی را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت دانسته و تأکید کرد: استقلال و امنیت امروز کشور را مدیون مجاهدت ها و فداکاری های  شهدا و ایثارگران  انقلاب اسلامی هستیم. وی گفت: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با ایمان به خدا و تکیه بر توان داخلی در برابر هر نوع تهدید و فشار خارجی مقاومت کرد و هر دشمنی را از پای درآورد.
حاج رحیم آل بیگی مشاور و مدیر کارگروه های تخصصی دفتر دکتر مددی هم ضمن قدردانی از شرکت اعضای ستاد در این حرکت فرهنگی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا باعث نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است. مشاور آقای مددی همچنین اظهار داشت: رقابت سیاسی سالم در جامعه مستلزم پایبندی تمام گروهها به اخلاق و ارزشهای اسلامی است و تا زمانی که فعالان سیاسی خود را به رعایت این اصول متعهد بدانند تنشی در فضای سیاسی رخ نخواهد داد.
آقای آلبیگی با اشاره به آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: فتح غرورآفرین خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، ثمره مقاومت و ایستادگی آنهاست فلذا پاداش مقاومت در برابر مستکبران و زورگویان پیروزی است.
سپس حاضران ضمن قرائت فاتحه، مزار مطهر شهدا را غبار روبی و عطرافشانی کردند.

1
1