- ارسال کننده: کامران قره داغی تاریخ: ۹۳/۰۳/۰۴

یوسف کرمی: اول به مدال قهرمانی آسیا فکر میکنم بعد اینچئون

 

تکواندوکاران یکدلی در تیم ملی حضور دارند
کرمی: اول به مدال قهرمانی آسیا فکر می‌کنم بعد اینچئون/ دوباره مراحل موفقیت را پله به پله طی می‌کنم

کاپیتان تیم ‌ملی تکواندو گفت: در حال حاضر به کسب بهترین مدال در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن به کسب نشان بازی‌های آسیایی اینچئون فکر می‌کنم.

خبرگزاری فارس: کرمی: اول به مدال قهرمانی آسیا فکر می‌کنم بعد اینچئون/ دوباره مراحل موفقیت را پله به پله طی می‌کنم

فارس، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا در حالی 4 خردادماه به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز خواهد شد که تیم ملی تکواندوی مردان و بانوان کشورمان صبح امروز راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از اعزام به بیست و یکمین دوره از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در مدتی که اردوهای تیم‌ ملی در خانه تکواندو پیگیری می‌شد همدلی‌ خوبی بین ملی پوشان وجود داشت و همین موضوع انگیزه بچه‌ها را برای کسب بهترین عنوان در ازبکستان بالا برده است. چهارشنبه آخرین مرحله از تمرینات پیگیری شد و کادرفنی روز گذشته (پنجشنبه) را به ملی‌پوشان استراحت داد تا پیش از اعزام به مسابقات استراحت کوتاهی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ترکیب تیم‌ ملی فعلی از جوانان و با تجربه‌ها تشکیل شده و همین موضوع باعث شده تا همه ملی‌پوشان از یکدیگر انرژی مثبت بگیرند و تنها به قهرمانی در ازبکستان فکر کنند. ما برای کسب عنوان قهرمانی به تاشکند می‌رویم و می‌خواهیم با دست پر از مسابقات بازگردیم.

کاپیتان تیم ‌ملی تکواندو در ادامه در مورد اینکه به بازی‌های آسیایی اینچئون فکر می‌کند، گفت: من بارها گفته‌ام حالا که در ترکیب تیم ملی حضور دارم تنها باید به کسب مدال فکر کنم. می‌خواهم تمام انرژی‌ام را برای موفقیت تیم ملی بگذارم. از روزی که دوباره در اردوها حضور پیدا کرده‌ام تنها به تمرین کردن و پس از آن به کسب مدال در مسابقات فکر می‌کنم. البته هر کسی که در اردوی تیم‌ ملی حضور پیدا می‌کند به مدال گرفتن فکر می‌کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به کسب بهترین مدال در مسابقات قهرمانی آسیا فکر می‌کنم و بعد از آن به بازی‌های آسیایی اینچئون. می‌خواهم دوباره مراحل موفقیت را پله به پله پیش بروم.

1
1