- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۰۹/۰۴

مسئولینی که در مورد عدم تردد وسائل نقلیه از جاده میانه کوتاهی می کنند، شریک ریخته شدن خون انسانهای بی گناه هستند

به گزارش قافلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی طی مصاحبه ای افزود: من در تاريخ دوم ارديبهشت سال جاری طی مصاحبه ای تلويزيوني خواستار حل مساله از سوی مسئولين شدم واگر اين بار لازم باشد اسم آن مسئول استاني را اينجا خواهم گفت که به شهرستان دعوت شده ولي از ترس جاده نیامده اند.

وی در ادامه به گوشه اي از يک آمار تلخ اشاره کرده گفت: در تعطيلات نوروزي سال گذشته، حدود 50 نفر در اين جاده کشته شدند ولي در نوروز امسال در سايه فشارهايي که آورديم، تردد وسائط نقلیه سنگين در اين جاده ممنوع شد ه و نتيجه را برعکس کرد که در این راستا متوليان امر بايد در اين مشکل را حل کرده و جوابگوی ملت باشند.

حاج آقا حامدی اضافه کرد: زمانيکه اتوبان زنجان تبريز را از 50 کيلومتري ميانه احداث کردند بنابه مصالح ملي قبول کرديم، البته موضوع جانبي آن هم این است که بحث اتوبان و دوري و نزديکي آن به ميانه تمام شده و اگر در انتخابات کانديدايي در اين مورد حرف زد توجه نکنيد زیرا قضيه تمام شده و ربطي به آنها ندارد اما تنها خواهشی که از مسئولین داریم این است که وسائط نقلیه سنگین را از آزادراه عبور دهید.
خطیب جمعه میانه همچنین افزود:اخيراً مسئولي مصاحبه کرده و گفته اند، جاي خوشحالي است که تصادفات مسير فوق 7 در صد کاهش داشته است، اما آقاي استاندار، آقاي مسئول، آیا دليل کاهش اين نیست که مي ترسيم به اين جاده وارد شويم.

وی در خطاب به مردم گفت: من پيش شما اتمام حجت می کنم که اگر مسئولین مربوطه اين مشکل را حل کردندکه هيچ و گرنه خودمان حل مي کنيم،زیرا ديگر براي ما کافيست که هر روز خبر تصادف بشنويم.

حجت الاسلام حــامدی ادامه داد: خدارا شاهد می گیرم که هروقت خواستم سايت هاي ميانه را ببینم روزی نشد که خبری از تصادف نباشد، مگر تا کي بايد صبر کنيم. ربطي به ما ندارد که مشکل را چگونه حل مي کنند، متولي امر شده اند و مسئوليت قبول کرده اند، در این مورد آقاي استاندار هم به عنوان نماينده قوه مجريه در استان باید به اين ملت جواب دهند اگر نمي توانند، اگر از دستت شان بر نمي آيد و اگر مانعي دارند، رسماً اعلام فرمايند تا بنده به همراه اين ملت مشکل خود را حل کنیم. 
 امام جمعه میانه در پایان در پاسداشت ماه ذيحجه گفتند اين ماه از ماههاي پراهميت براي شيعيان مي باشدکه بايد حوادث و وقايع آن را خوب شناخته و به عنوان سند حقانيت خودمان به ياد بسپاريم.

منبع :

http://www.gaflannews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=341:1390-09-04-08-45-55&catid=8

1
1