- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۱

توان های شهروندی میانه در توسعه گردشگری شهری به همت جوانان

شرط اول توسعه صنعت گردشگری در جهان امروز برای مقاصدی که می خواهند در این عرصه رشد نمایند، تجهیز خود به تسهیلات و خدماتی است که در گردشگران احساس رضایت، شناخت و اعتماد کند.

آن چه که مسلم است به روز رسانی اطلاعات نقاط گردشگری و به نمایش گذاشتن پتانسیل های موجود در عرصه ی تبلیغات و برند سازی است. جهان شهرهایی که در قالب شبکه ی شهری همکار پا به عرصه ی دیپلماسی شهری گذاشته اند، با استفاده از ابزار توریسم الکترونیک و با همکاری شهروندان سعی در معرفی و توسعه ی شهری خود بین مقاصد گردشگر فرست دارند.

به جرات می توان گفت شهرستان میانه با وجود شهروندانی که در تلاش اند نام میانه را به هرطریقی با روش های نوین موجود، در دنیای مجازی مطرح کنند، جزو معدود توان های مردمی خودجوش در کشور می باشند.

ضمن تشکر و قدردانی از "آقای فراز احمدی"، با شاهکار ایجاد شبکه گردشگری مجازی  میانه یاب و به اشتراک گذاری خدمات و تسهیلات شهری و منطقه ای و "آقای حسین پوربهرامی" با فعالیت های بی نظیر خود در این عرصه هم چون تهیه عکس های 360 درجه از اماکن تاریخی و گردشگری میانه و هم چنین تصحیح اطلاعات شهرستان اعم از راه ها و خطوط ارتباطی در نقشه های ماهواره ای گوگل و مهم تر از همه، تلاش چندین ساله در تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان میانه، توانسته اند خدمتی شایان تقدیر در باب توریسم شهری میانه ارائه نمایند.

به نوبه ی خود از تلاش این دوستان گرانقدر و جوان، که متحمل هزینه های مالی و زمانی در این زمینه با علاقه ی شخصی به دیار زیبای میانه شده اند، قدردانی به عمل می آوریم و از خداوند منان برای ایشان طلب موفقیت روزافزون داریم.

1
1