- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۱

دعوت از نخبگان و علاقمندان جهت عضویت در اتاق فکر+ فرم ثبت نام

برای دستیابی به یک منفعت عمومی و جمعی ابتدا باید عموم مردم را از هدف و طریق رسیدن به آن، آگاه ساخت. از همین رو قبل از آغاز سخن، ابتدا به شرح مختصری و تعریفی از «هدف» که همان «اتاق فکر» باشد، می پردازیم. به طور کلی نقش اولیه اتاق‌های فکر، ایجاد پل بین جهان ایده و عمل است. برخلاف تعریف واژه اتاق فکر که در گذشته های دور کاربرد نظامی و امنیتی داشته، اینک با گذشت زمان کاربرد این اصطلاح گسترده‌ و حوزه معنایی وسیع‌تری را دربرگرفته است.
امروزه می‌توان گفت اتاق فکر، مرکزی مطالعاتی پژوهشی است که در آن مطالعات و تحقیقات کاربردی انجام می‌شود و برای حل مسائل، خلق ایده‌های جدید و تدوین ایده‌‌های کلی شکل گرفته و پیشنهادهای خام به سیاست‌ها و برنامه‌های دقیق و قابل اجرا تبدیل می‌شود. در اتاق فکر، شکل‌گیری و تولید اندیشه‌ها تقویت گردیده و از نابودی و به دست فراموشی سپرده شدن آنها جلوگیری ‌می‌گردد.
معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه در نظر دارد جهت استفاده از نقطه نظرات تمامی صاحبان خرد و اندیشه، فرهیختگان، نخبگان و متخصصان در حوزه های مختلف و متفاوت کاربردی، برای ساختن شهرستانی آبادتر و در خور شأن مردم عزتمند و غیرتمند و نجیب میانه، اتاق ویژه ای را به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تأسیس نماید.فرماندار ویژه شهرستان میانه طی مصاحبه ای در خصوص ایجاد اتاق فکر قوی و مؤثر در سطح شهرستان، گفت: شخصاً اعتقاد دارم که استفاده از خرد جمعی و عقلانیّت عمومی خارج از وابستگی های سیاسی و صنفی می تواند در اداره  بهتر امورات شهرستان مؤثر واقع گردیده و مسیر را جهت حضور تمامی افرادی که خود را متخصص و صاحب نظر در زمینه های گوناگون می دانند، فراهم نماید.
حیدری آزاد ضمن تأکید بر تهیه و انتشار سریع فرم عضویت در اتاق فکر شهرستان میانه از طریق روابط عمومی معاونت استانداری ، افزود: باید با همیاری، هم دلی و هم افزایی به سمت عملگرایی توأم با خردورزی و عقلانیّت پیش رفت تا شهرستان میانه به سمت جامعه ای عاری از هرگونه شعار و سیاست زدگی که بشدت برای حال جامعه مضّر است، هدایت شود و بسترهای مناسب رشد و توسعه شهرستان فراهم آید.
لذا بدینوسیله از قاطبه فرهیختگان، متخصصین امورات مختلف و اهالی فنّ و متعهد به آرمانهای حضرت امام(ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در شهرستان میانه، دعوت بعمل می آید تا با تکمیل فرم عضویت در اتاق فکر و تحویل آن به روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه یاری گر و راهنمای ما باشند.
+فرم عضویت در اتاق فکر معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان میانه

فرم

1
1