- ارسال کننده: حسن میانالی تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۱

مشاهده پدیده عجیب و نورانی در آسمان میانه

padidehسه شنبه شب دیشب 30 اردیبهشت 93 تقریبا ساعت 20:40  یک شی عجیب وبسیارنورانی قیفی - مخروطی شکل تقریبا در سمت شمال آسمان – در ابتدا به اندازه یک توپ بیس بال در حالی که انرژی بسیار زیادی از خود آزاد و از مرکز آن  پرتوهای بسیار قوی الکترونی آزاد میشد در حال گسترش به سمت غرب بود، درست بعد از 20 ثانیه از اولین رویت به سمت خارج قیف منفجر شده و دود  غلیظی  به همان شکل اولیه ازآن خارج شد ، به طوری که تا بیست دقیقه بعد هم به شکل ابرقیفی شکل و بسیار بزرگ ازشمال تا شمال غربی آسمان را پر کرده بود متاسفانه با دوربین موبایل قادر به تصویر برداری واضح از این پدیده نبودم.  

با توجه به اینکه اینجانب علاقمند مشاهده و تحقیق از پدیده های عجیب آسمانی هستم همیشه آسمان شب را با دقت موشکافی میکنم و توصیه میکنم شما هم این کار را بکنید مطمئن هستم بالاخره پدیده های جالبی را مشاهده خواهید کرد .

دقیقا شبیه همین پدیده را بعد از غروب روز پنجشنبه 18 خرداد سال 91 در آسمان میانه دیدم و فردایش در تمام رسانه های خبری منعکس شد اما بسیار عجیب است که پدیده دیروز انعکاسی در اخبار نداشت دلیلش را نمیدانم ! اما در حالی که در اینترنت در جستجوی مشاهدات دیگرا ن بودم این اخبار را خواندم

خبرگزاری‌های اینترفاکس و ایتارتاس به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کردند، این کشور یک فروند موشک از نوع «آر اس 12 ام توپول» را از پایگاه موشکی کاپوستین در نزدیکی دریای خزر با موفقیت آزمایش کرد.

این موشک به هدف خود در منطقه ساری شاگان که یک سایت آزمایش موشک‌های بالستیک در قزاقستان است، اصابت کرد.

تقریبا مطمئن شدم که این پدیده تشعشعات و انفجارمراحلی از موشک بالستیک روسی بوده و بعید میدانم که یک پدیده آسمانی باشد!

به عقیده برخی منابع غیر موثق این مشاهدات که مشابه آن نیز در سالهای گذشته اتفاق افتاده ناشی از پدیده هارپ میباشد که پرداختن به جزئیات آن خارج از حوصله این مقوله میباشد.حسن میانجی 31 اردیبهشت 93 ساعت 1330

1
1