- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۰

یوزباشی: با هرگونه تعرض به حقوق مردم برخورد جدی می شود/ وجود تنها 9 پرونده غیرمختومه در تعزیرات میانه

 


میانه - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: با هرگونه تخلف و تعرض به حقوق مردم برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، میراحد یوزباشی سه شنبه در بازدید از شعبات اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی مستقر در میانه و جلسه با فرماندارویژه شهرستان میانه اظهار داشت: وجود تنها 9  پرونده غیر مختومه از سال 92 نشان از عملکرد مطلوب تعزیرات این شهرستان است که جای تقدیر دارد .

وی رسیدگی به تمامی پرونده ها در اسرع وقت را فلسفه و رسالت تعزیرات حکومتی عنوان کرد و از همکاری سازمان ها از جمله معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه، نیروی انتظامی و دادگستری برای رسیدگی به پرونده ها در یک هفته قدردانی کرد.

یوزباشی با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی برای برخورد با هرگونه تخلف و دخل و تصرف به حقوق مردم گفت: تعزیرات حکومتی با حمایت بیش از پیش مسوولان می تواند با اقتدار و قاطعیت تمام از حقوق مردم دفاع کند.

مدیر کل تعزیرات استان آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر تعزیرات شهرستان میانه در سال 92 با مختومه کردن 1998 فقره پرونده خبر داد.

در این نشست معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه نیز با بیان اینکه نباید حقی از مردم و مصرف کنندگان ضایع شود از نحوه برخورد مقتدرانه همراه با رافت اسلامی تعزیرات حکومتی شهرستان با متخلفین تقدیر کرد.

اسماعیل حیدری آزاد  در ادامه بر تامین ساختمانی در خور شان اداره تعزیرات میانه تاکید کرده و خواستار همکاری و همراهی بیشترتعزیرات با تیم های نظارتی وبازرسی صنعت، معدن و تجارت شد .

وی همچنین کیفیت نان و کم فروشی آن را دغدغه مردم عنوان کرده و از مصوبه برخورد با قاچاق آرد خبرداد و افزود: ورودآرد به شهرستان آزاد اما خروج آن ممنوع است و نیاز است تا با مشکل قاچاق آرد با قدرت و شدت تمام برخورد شود.

مدیر جهاد کشاورزی میانه نیز در این نشست اظهار داشت: مرغداران این شهرستان با تولید 13 هزار و 500 تن گوشت سفید توانسته اند علاوه بر تامین نیاز شهرستان، مازاد تولید خود را به سایر شهرستان ها از جمله استان تهران نیز صادر کنند.

ایرانی پور در پایان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی میانه نه تنها به تولید کمی گوشت مرغ اهمیت زیادی قایل است، بلکه با کنترل و راهنمایی کارشناسان در افزایش درجه بهبود کیفیت و سلامت محصول تولیدی نیز گام های اساسی برداشته تا گوشتی سالم و عاری از هر گونه مواد و عنصر مضر بدست مصرف کننده برسد .

1
1