- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۰

فرماندار ویژه شهرستان میانه بر احقاق حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه بر احقاق حقوق مصرف کنندگان تاکید کرده از نحوه برخورد مقتدرانه همراه با رافت اسلامی تعزیرات حکومتی شهرستان با متخلفین تقدیر کرد.

اسماعیل حیدری در جلسه ای با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی بر تامین ساختمانی در خور شان همکاران تعزیراتی ، قضات و مردم تاکید کرده خواستار همکاری و همراهی بیشتر با تیمهای بازرسی صنعت ، معدن و تجارت شد .

وی همچنین کیفیت نان و کم فروشی آن را دغدغه مردم عنوان کرده و از مصوبه برخورد با قاچاق آرد خبرداد و افزود: ورودآرد به شهرستان آزاد اما خروج آن ممنوع است و نیاز است تا با مشکل قاچاق آرد با قدرت و شدت تمام برخورد شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر تعزیرات حکومتی شهرستان میانه بعد از تبریز در سال 92 با مختومه کردن 1998 فقره پرونده خبرداد.

میراحد یوزباشی در بازدید از شعبات مستقر شهرستان و جلسه با فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: وجود تنها 9 پرونده غیرمختومه از سال 92 نشان از عملکرد مطلوب تعزیرات شهرستان است که جای بسی تقدیر دارد .

وی رسیدگی در اسرع وقت به تمامی پرونده ها را فلسفه و رسالت تعزیرات حکومتی عنوان کرده از همکاری سازمانها از جمله معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان ، نیروی انتظامی و دادگستری برای رسیدگی به پرونده ها در یک هفته قدردانی نمود ه و وجود چنین فرمانداری را مایه مباهات خواند.

یوزباشی با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی برای برخورد با هرگونه تخلف و دخل و تصرف به حقوق مردم گفت: تعزیرات حکومتی با حمایت بیش از پیش شما خواهد توانست با اقتدار و قاطعیت تمام از حقوق مردم دفاع کند.

1
1