- ارسال کننده: بهزاد زالی تاریخ: ۹۳/۰۲/۳۰

بانک ملت شعبه آزادی از دریافت پول نقد امتناع کرد!

به نام خدا

امروز 29/2/93 برای واریز پول به حسابی نزد بانک ملت وارد شعبه آزادی آن واقع در یوخاری چارراه شدم. بعد از دریافت شماره، منتظر رسیدن نوبت خود شدم سپس از کارمند صندوق درخواست فیش واریز کردم. اما کارمند شعبه به محض دیدن پلاستک حاوی پول نقد فرمودند:

پول نقد قبول نمی کنیم! برو چک بین بانکی بیاور!!

گفتم پول من نقد است و می‏خواهم به حساب واریز کنم بسیار هم عجله دارم لطفا پول مرا واریز فرمایید. فرمودند: اصلاً ما حق دریافت بیش از 15میلیون پول نقد را نداریم. گفتم اشکال ندارد شما 15 میلیون‏اش را واریز کنید بقیه‏اش را می‏دهم به دوستم تا او بیاورد واریز کند...!!

هرچه تلاش کردم نتوانستم قانع کنم تا پول بنده را واریز نماید. و حتی از جملاتی استفاده کرد که در شأن یک کارمند بانک نبود. خلاصه قبول نکرد که نکرد!

اعتراض به رئیس شعبه و حتی تماس با بازرسی هم نتیجه ای نداشت!

تا اینکه بعد از صرف زمانی بس خسته کننده و اتلاف وقت و متوسل شدنم به بانک‏های ثانی و ثالث و یک هزینه 3700 تومانی موفق به دریافت چک بین بانکی گشتم و دوباره به بانک مذکور مراجعه و در کمال راحتی(!) پول را به حساب واریز کردم!

حال واقعاً کارمند شعبه به خاطر زحمت شمارش پول ها چنین کاری کرده یا واقعا واریز پول غیر قانونی بوده الله اعلم!! اما بنده تاکنون فکر می‏کردم کار اصلی صندوق‏دار بانک شمارش و واریز پول به حساب می‏باشد!

در ضمن محض اطلاع آقای قربانی و سایر کارمندان و ریاست محترم شعبه عرض نمایم که بنده خود به انواع سیستم های واریز و دریافت غیرحضوری واقف هستم و شرایط فوق برای من ممکن است در سال 3-2 بار اتفاق بیافتد.

در طول 3 ماه گذشته از 150 تراکنش «واریزی» به حسابم نزد بانک ملت هیچ موردی حضوری نبوده و از 289 تراکنش واریزی بنده در 8 ماه گذشته فقط 2 مورد واریزی حضوری داشتم!

می توانید با بررسی شماره حساب 4051367762 جام بانک ملت، خودتان نیز به این نتیجه برسید!

یاد مطلب یکی از دوستان قدیمی افتادم که گفته بود بانک ملت شعبه آزادی در آستانه تعطیلی است. به این دوست قدیمی هم بگویم، بانکی که از دریافت پول نقد امتناع کند حتماً وضع خوبی دارد پس تعطیل نمی شود! و اگر تعطیل شود لابد از «کئفی سازلیقدان» می باشد!!

توجه: این مطلب یا کلا برخورد نامناسب و یا کوتاهی برخی از کارمندان دلیل بر نامناسب بودن ارائه خدمات بانک ها نیست. در کل  به نظر من بانک ملت از نظر ارائه خدمات غیر حضوری یک سر و گردن از سایر بانکها بالاتر است.

(یوخاریداکی جومله نی ده یازدیم سوء تفاهم اولماسین!)

1
2
1 2