- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۸

هنر زبان دل مردم است / بها دادن به هنر سبب رفع بسیاری از مشکلات است

حیدری آزائمعاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه هنر زبان دل مردم است بها دادن به هنر و هنرمند را سبب رفع بسیاری از مشکلات جامعه و دغدغه های مسوولین عنوان کرد.
اسماعیل حیدری آزاد عصر روز شنبه با حضور در مراسم اردیبهشت تئاتر ایران در میانه افزود: ما باید در جامعه به دنبال نشاط اجتماعی بوده و آن را سرلوحه امور قراردهیم زیرا جامعه ما نیازمند نشاط اجتماعی است.
وی به فراهم آوردن مقدمات جشن و شادی مردم در اعیاد ملی و مذهبی تاکید کرده و از تشکیل کمیته نشاط اجتماعی در فرمانداری خبرداده افزود: با تشکیل این کمیته ، برای اولین بار در شهرستان و در روز زن شاهد رژه خودرویی بانوان و نیز جشنواره غذاو نان سنتی و جشن بزرگ میلاد دو نور بودیم.
حیدری آزاد ، معرفی هنر اصیل ایرانی از جمله افتخارات محلی و قومی آذربایجان به نسل جوان جامعه را  نیازمند همکاری و همیاری مسوولین و هنرمندان خواندو گفت: راه اندازی تئاترهای خیابانی با وجود پتانسیلهای فراوان می تواند به  بیان معضلات جامعه از قبیل طلاق ، اعتیاد ، بیکاری و ...  و اثرات مخرب آنها در قالب طنز بپردازد .
وی همچنین به برگرداندن هنر اصیل و سنتی ایران از جمله آذربایجان به جایگاه اصلی خود تاکید کرده و افزود: برگزاری چنین محافلی نباید به اردیبهشت خلاصه شود بلکه باید امکانات و سالنها در اختیار این هنرمندان قرار گیرد تا زمینه نشاط اجتماعی مردم بیش از پیش فراهم آید.
در این مراسم از هنرمندان تئاتر و موسیقی شهرستان میانه با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از جانب معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، شورای اسلامی و شهرداری میانه تجلیل بعمل آمد.

1
1