- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۸

آقای آزاد، نه به آن شوری شور، نه به این بی نمکی

روز ارتباطات

تاخیر 45 دقیقه ای فرماندار، باعث ترک جلسه از سوی روابط عمومی های ادارات و خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار قافلان، روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان، به دعوت فرمانداری در جلسه ای به مناسبت روز ارتباطات گردهم آمده بودند تا این روز را گرامی بدارند ولی تاخیر 45 دقیقه ای آقای فرماندار و معاونین اش باعث بروز ناراحتی در بین مدعوین شد و همگی در اقدامی اعتراضی سالن جلسه را ترک کردند.

این گزارش اضافه می کند اکثریت قریب به اتفاق ترک کنندگان جلسه از این موضوع دلخور بودند که در این مدت حتی یکی از معاونین یا روابط عمومی فرمانداری به خودش زحمت نداد که جلسه را تا آمدن فرماندار اداره کند یا حتی به خاطر این تاخیر 45 دقیقه ای، عذرخواهی نماید.

لازم به ذکر است که فرماندار جدید شهرستان در بدو ورودشان به میانه و در جلسات اولیه شورای اداری، با برخورد پادگانی، هرگونه بی انضباطی در حضور مدیران را با بازخواست پاسخ میداد که این رفتار حیدری آزاد در محافل اداری شهرستان نقل قول می شد. ولی تاخیر ایشان در جلسه مدیران روابط عمومی و خبرنگاران و بی برنامگی این جلسه باعث شد که اعضای شورای روابط عمومی های شهرستان، اقدامات روزهای اول معاون استاندار را به عنوان گرفتن زهر چشم  از مدیران قلمداد کنند.

امیدواریم ایشان و همکاران محترمشان به این نکته توجه داشته باشند که ما می دانیم تاخیر در شروع جلسات و تلاقی آنها با هم، امری عادی در سیستم اداری شهرستان است. ولی حداقل به احترام بیش از 60نفری که به دعوت شما به آنجا آمده بودند، می توانستید خیلی کارها انجام دهید که نمونه اش در بالا گفته شد.

هر چند بعد از گذشت یک ساعت، پیام عذرخواهی فرماندار از طریق سامانه اطلاع رسانی فرمانداری به شرکت کنندگان در این جلسه ارسال شد، ولی جای این گلایه هست که نه به آن شوری شور، که متاخرین را بازخواست می کردید، نه به این بی نمکی که روابط عمومی هایی را که سخنگوی سیستم اداری شهرستان هستند را به حساب نمی آورید.

1
1