- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۷

آیا دوربین های مدار بسته درب های موزه را هم چنان بسته نگاه می دارند؟!

آیا دوربین های مدار بسته بهانه ای می شود تا بدقولی ها ادامه یافته و علی رغم تاکید فرماندار فعلی و مدیر کل میراث استان بر افتتاح اولین موزه ی میانه در روز 28 اردیبهشت مصادف با روز جهانی میراث فرهنگی ،موزه افتتاح نشود!؟

به گفته ی رئیس شورای شهرمیانه آقای بهمن نعمت زاده : برآورد هزینه برای این دوربین ها که حافظ امنیت موزه هستند، 120 میلیون تومان بوده که متاسفانه این روزها به دلیل گذر زمان و نوسانات قیمت تا سقف  380 میلیون تومان رسیده است. یعنی افتتاح موزه در روز 28 اردیبهشت بعید به نظر می رسد!

علاوه بر این ها ، ظاهرا موزه نیز خالی از اشیای لازم برای افتتاح و شروع به کار است که درصد ناامیدی ها را قوت می بخشد.این مجموعه به عنوان اولین موزه ی شهر میانه هم برای دوستداران میراث فرهنگی و هم شان فرهنگی و تاریخی مردم میانه بسیار مهم و ارزشمند است. علاوه بر این مسئولان عزیز در قبال افتتاح آن در روز 28 اردیبهشت 93 خبرهایی را در سایت های خود منتشر کرده بودند که مطمئنا باید پاسحگوی بدقولی احتمالی باشند.

از فرمانداری محترم میانه جناب آقای حیدری آزاد ، شهردار ارجمند آقای خرده فروش و نمایندگان گرامی آقایان حسینی و مددی و امام جمعه ی عزیز میانه و نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری جناب آقای مددی خواهشمندیم هرچه سریع تر برای حل معضل دوربین های موزه  و شروع به کار آن مساعدت نمایند تا بلکه مردم زودتر پایگاهی برای معرفی و حفظ میراث فرهنگی خود بیابند.

 

1
1