- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۷

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان میانه با حضورضیایی رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در محل شهرداری میانه برگزار شد

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان میانه با حضور اعضای ستاد و مسئولان ستاد نماز استان آذربایجان شرقی در شهرداری شهر میانه برگزار شد .

روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان میانه با حضورضیایی رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی و با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و شهردار و ریاست شورای شهر میانه در کنار اعضای ستاد نماز شهرستان در محل سالن جلسات شهرداری میانه برگزار شد .

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در این جلسه به تشریح فعالیت های شهرستان میانه در حوزه اشاعه فرهنگ نماز در بین اقشار گوناگون جامعه پرداخت و از پیش تازی این شهرستان در بسیاری از برنامه های فرهنگی در این خصوص خبر داد .

ضیایی با اشاره به این موضوع که در بخش کمک های مردم شهرستان میانه در بین شهرستان های استان آذربایجان شرقی رتبه نخست را دارا می باشد گفت : امسال علاوه بر برگزاری نشست های دانش آموزی بمنظور آموزش مفاهیم قرآنی و آموزه های دینی و سایر برنامهه ای از پیش تعیین شده در بحث اجرای طرح هادی نیز شهرستان میانه با پوشش بالغ بر 7893 نفری بعد از کلان شهر تبریز مقام دوم را در استان به خود اختصاص داده است .

حجت الاسلام حامدی امام جمعه شهرستان میانه نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زینب (س) خدمت حاضرین در جلسه با بیان این موضوع که محافظت از نماز اول وقت یکی از راه های حراست مومن از دسیسه های شیطانی است افزود : طمع ارتکاب گناهان کبیره با دوری از نماز اول وقت در انسان پدیدار خواهد شد .

حامدی توجهات ویژه به واجبات دین مبین اسلام و همچنین ورود به کارها با اخلاص را لازمه موفقیت های روز افزون افراد عنوان کرد و گفت : احساس تکلیف در کارها بایستی به معنای قدم گذاشتن در راه انبیاء باشد و در خصوص مسئله نماز نیست تمامی افراد جامعه و مسئولین با مد نظر قرار دادن این گونه تکلیف به میدان بیایند .

عبدالهی معاون فرماندار وِزه میانه نیز در این جلسه طی سخنانی اکتفا کردن به بخش نامه ها در خصوص نشر و گسترش فرهنگ نماز در سطح ادارات را کافی نداست و افزود : در بین اقشار مختلف مردم و بویژه دانشگاهیان کسانی هستند که تمایل به آموزش افراد ، بدون در نظر گرفتن مسائل مالی و بودجه های دولتی دارند و بایستی با ساماندهی و برنامه ریزی هایی در این خصوص از فضاهای موجود از جمله مدارس و مساجد سطح شهر در این رابطه استفاده کنیم .

عبدالهی ضمن اشاره به این موضوع که با مادیات نمی توان مسائل معنوی را آموزش داد خاطرنشان کرد : امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و اجرای طرح یاوران نماز در سطح شهرستان میانه الگوی برای سایر شهرستان ها در این زمینه باشیم .

1
1