- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۷

حامدی، امام جمعه میانه: قرار است28اردیبهشت موزه میانه افتتاح شود/منتظر یکشنبه هستیم/هیچ بهانه ای در این خصوص قبول نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه 26 اردیبهشت ماه 93 به سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در 1327 اشاره کرده، افزود: این روز در بین فلسطینیان بعنوان " روز نکبت و بدبختی" معروف است و از بدو شکل گیری این رژیم جعلی به فرموده امام(ره) یک غده سرطانی در منطقه و جهان پدیدار شده است.
  حجت الاسلام حامدی شکل گیری اسرائیل در خاور میانه بعنوان یکی از حساسترین نقاط دنیا را موجب از بین رفتن آرامش منطقه عنوان کرده و بر تلاش همه جانبه جهان استکبار برای حفظ این رژیم جعلی به هر نحو ممکن اشاره کرده افزود: از این موضوع می توان نتیجه گرفت که این گروه اقلیت نقش مهمی در ممالک استکباری دارند که می توانند دربست رئیس جمهور کشور مدعی قدرت را در مقابل خود غلام حلقه به گوش کنند.
وی وضعیت نابسامان سوریه، ناامنی های منطقه وعمده مشکلات کشورمان در بحث انرژی هسته ای را ناشی از وجود این رژیم جعلی و تلاش برای حفظ امنیت و موجودیت آن عنوان کرد.
امام جمعه میانه بحث مذاکرات هسته ای را دل خوش کنده و سرگرمی عنوان کرده و تنها خاصیت آن را اثبات دل نبستن به مذاکرات و تکیه به توانایی های داخلی برای کسانی که در این رابطه سینه سپر کرده بودند و تنها راه حل مشکلات کشور را مذاکرات اعلام می کردند دانست.
حامدی گفت: بی تعارف، بنا نیست منذاکرات به نتیجه برسد و منافع طرف مقابل نیز در به نتیجه نرسیدن مذاکرات است و همه به این باور رسیده اند. ما با اعلام آمادگی برای مذاکره آنها را خلع سلاح کرده ایم زیرا آنها در جهان، ایران را کشوری جنگ طلب و غیرمنطقی معرفی کرده اند و الان با تاخیر و تعلل های بیجا در مقابل پیشنهادات منطقی نهایت بهره برداری را می کنند و پاسخی قانع کننده ندارند.
حجت الاسلام حامدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه هوا و فضا مبنی بر تاکید ایشان بر اتکا به توانایی جوانان مملکت، پیگیری مذاکرات از موضع قدرت توسط مسئولین را خواستار شده، افزود: با تکیه به توانایی داخلی و همدلی با عزم ملی یکایک آحاد جامعه سبب می شود تا بر این وضعیت فایق بیاییم و با ایستادگی قریب به 35 سال در مقابل تحریم هایی که به گفته دشمن فلج کننده است و به سالروز آن نزدیک می شویم آن را اثبات کرده ایم.
وی به ضبط و رمزگشایی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط متخصصان و جوانان ایرانی اشاره کرده و گفت: جوانانی که توانایی این کار را دارند در حالیکه دشمن بر غیرممکن بودن آن معترف بود، به کار انداختن چرخ صنعت و عمران در مقابل آن کار ناممکنی نیست و باید از این توان داخلی استفاده کرد.
جامدی از مردم بخصوص بانوان خواست تا با مدیریت مصرف و دوری از اسراف، تشریفات و تجملاتی که اخیراً مرسوم شده و پرهیز از تحمیل هزینه های اضافی، گام مهمی برای حل مشکلات بردارند.
وی با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی از فعالان این عرصه تشکر کرده و روابط عمومی ها را به عنوان  ایجاد کننده ارتباط دوسویه بین مردم و دستگاهها و انعکاس اخبار آنها نام برده، افزود: در سایه عدم انعکاس اخبار فعالیت های مجموعه ها گاهاً با مشکل مواجه می شویم چون اطلاع رسانی مناسب نیست و خروجی قابل قبولی حاصل نمی شود و این نشان دهنده اهمیت روابط عمومی هاست.
حامدی با اشاره به روز موزه و میراث فرهنگی، یکی از مهمترین مشکل شهرستان را همین موضوع عنوان کرده افزود: نبود اداره مناسب برای این منظور با وجود گستره زیاد شهرستان، تاریخی بودن شهرستان، مکشوفه های تاریخی فراون و نیز اعتراف متولیان امر در استان بر این موضوع، مایه تاسف بسیاراست و باید این موضوع حل شود.
امام جمعه میانه درباره پیگیری این مساله، به مراجعه خود به مرکز استان در کنار درخواست ها و پیگیری های سایر مسئولین شهرستان گفته و نارضایتی و مطالبات مردم بخصوص جوانان در بازدید از موزه های شهرهای دیگر و مشاهده آثار کشف شده از میانه در آنها و تغذیه موزه های شهرهای دیگر را اعلام کرد.
حجت الاسلام حامدی گفت: یکشنبه 28اردیبهشت قول افتتاح موزه در شهرستان میانه داده شده و هیچ بهانه ای در این خصوص قابل قبول نیست ، منتظر 28 اردیبهشت هستیم و خواسته مردم را از این تریبون اعلام نمودیم و اگر افتتاح نشود در خطبه های نماز جمعه هفته بعد مطالبات شما را خواستار خواهیم بود.
اضافه می گردد اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در بین نمازگزان حاضر بود ضمن اینکه عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه سخنران پیش از خطبه نماز جمعه هفته آینده خواهد بود.
 
1
1