- ارسال کننده: نهال احمدی تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۳

آیا زمان تغییر شهردار فرا نرسیده است ؟

دو ماه از فصل کاری سال 93 گذشت و در شهرداری میانه همچون سالهای أخیر خبری از پروژه های عمرانی نیست در حالی که شهردار محترم همواره مدعی هستند که مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای  کارهای زیربنایی و انجام اقدامات اساسی متمرکز کرده است!
اما سوال اینجاست که شهرداری در حال حاضر مشغول کدام کار زیربنایی و اساسی است؟! چرا اکثر پروژه های شهرداری همچون احداث خیابان کمربندی،جاده منتهی به گلزار مومنین،آزادسازی اطراف امام زاده اسماعیل(ع) ،آسفالت خیابانهای شهرک اندیشه،پارکینگ طبقاتی و ورودی های شهر و...متوقف شده و یا اصلاً شروع نشده اند؟
اعضای محترم شورای شهر در این میان نه تنها اعتراضی به وضعیت موجود نمی کنند بلکه تمام فکر و ذهن خود را متوجه برگزاری شوهای تبلیغاتی با هدف بهره برداری های سیاسی برای انتخابات اعم از تجلیل از هنرمندان،کارگران و معلمان و بازدید از مدارس و ... کرده اند و بدین ترتیب از وظایف ذاتی خود که نظارت بر امورات شهرداری است غافل گشته اند!
آیا زمان آن نرسیده که بعد از سه سال سکان شهرداری را از فرد فعلی گرفته و به یک مدیر متخصص و با برنامه بدهید؟شهردار فعلی در این مدت هر آن چه که در چنته داشت به معرض نمایش گذاشت اما بخوبی می دانیم که نتوانسته رضایت عمومی را جلب کند و همانطور که در مطالب سایت های محلی و مهم تر از آن از نتیجه انتخابات شورای چهارممیانه بدست می آید نشان می دهد که مردم بشدت خواستار تغییر شهردار فعلی هستند.
پنج عضو محترم شورای شهر که رأی به ابقای شهردار فعلی دادند آیا حاضرند در یک جلسه عمومی پاسخگوی عملکرد ضعیف شهردار فعلی باشند ؟

آیا زمان تغییر شهردار فرا نرسیده است؟

از آقایان یوسفی ، شاهمحمدی ، حسینی ، صدری و خانم شیخ الاسلامی به عنوان پنج عضو موافق شهردار تقاضا داریم به پرسشهای مطرح شده در این مطلب و مطالبی نظیر این که در سایت های محلی در انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری به وفور شاهد هستیم پاسخ دهند.

1
2
1 2