- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۲/۲۲

توسط شهرداری میانه از اعضای شورای اسلامی شهر ، معلمان، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و همچنین کارگران نمونه تجلیل شد

توسط شهرداری میانه از اعضای شورای اسلامی شهر ، معلمان، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و همچنین کارگران نمونه تجلیل شد

به مناسبت روز شوراها با حضور شهردار و پرسنل شهرداری از اعضای شورای اسلامی شهر میانه طی مراسمی در محل سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر میانه تجلیل شد .

جلیل خرده فروش شهردار شهر میانه در این مراسم که به جهت تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر ، معلمان پیشکسوت و فعالان فرهنگی و همچنین کارگران نمونه شهرداری ترتیب داده شده بود ، ضمن خیر مقدم گویی خدمت حضار و کلیه مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر میانه و همچنین کارکنان شهرداری میانه و فعلان عرصه هنر و پیشکسوتان و بازنشسته گان فرهنگی فرا رسیدن هفته معلم و کارگر و سالروز تشکیل شورا ها را به تک تک حاضرین تبریک گفت .

شهردار شهر میانه با بیان این موضوع که هدف اصلی تمامی مجموعه ها لبیک گفتن به فرمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است ، افزود :شوراهای اسلامی شهر نهادی از بطن مردم است که برگرفته شده از اراده و قدرت افراد جامعه برای خدمت به آنهاست .

شهردار میانه در این مراسم با ارائه مختصری از فعالیت های شهرداری میانه طی سالهای گذشته از مصوب شدن بودجه سال 93 بر روی 28 میلیارد خبر داد و خاطرنشان کرد : توجه شهرداری به زیر ساخت های شهری و تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه ها و همچنین تکمیل و اجرای طرح بازگشایی اطراف حرم امام زاده اسماعیل (ع) و کمربندی میانه را جز اصلی ترین آنها یاد کرد .

جلیل خرده فروش با اشاره به پروژه های انجام پذیرفته در سطح شهر از جمله :تملک در بستر 10 خیابان اصلی ، افتتاح پارک ساحلی و کاپیتان شهبازی ، افتتاح ساختمان حمل و نقل و ساخت ساختمان ستاد مدیریت بحران و ساماندهی ورودی شهر و شهرک های پر تردد و احداث پارک بانوان و بالابردن کیفیت خدمات شهری و دهها موراد دیگر را بعنوان بخشی از فعالیت های انجام پذیرفته توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه نام برد .

شهردار میانه همچنین در این مراسم از کسب دستور ارتقای درجه شهرداری میانه از 8 به 9 توسط معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه ای در این خصوص در استان تهران خبر داد .

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی و اساتید دانشگاه و خانواده معزز شهدا و جانبازان نیز همراه بود معاون فرمانداری ویژه شهرستان میانه طی سخنانی ضمن تبریک ایام حاضر خدمت تمامی تلاشگران و زحمت کشان عرصه فرهنگ و سازندگی و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات ادوار گذشته و حال شورای اسلامی شهر میانه با بیان این موضوع که تعلیم و تربیت انسان را بسوی اهدافش می رساند افزود : تعلیم و تربیت در رسیدن و پیش روی انسان بسوی کمال نقشی موثر دارد که در  زمان حال معلمین زحمتکش بعد از اولیای الهی این وظیفه سنگین را بر دوش دارند .
عبدالهی معاون فرمانداری ویژه شهرستان میانه در ادامه با اشاره به این موضوع که شریف ترین شغل آن است که از آن روزی حلال کسب شود گفت : قیاس بین شغل ها کاری درستی نیست و این ماندگاری و خدمت به مردم است که ماندگار خواهد ماند و مرتبه و درجه شغل را تعیین می کند .
عبدالهی از حضور افراد فعال در عرصه خبرو اطلاع رسانی و بخصوص خبرنگاران پایگاه  خبری میانا در جمع اعضای شورا و شهرداری  ابزار خرسندی کرد و افزود : نقد منصفانه و دید مثبت به مسائل می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه باشد و رسانه ها باید در این راه یاور مسئولین باشند و با حضور خود در بدنه دستگاه های اجرایی دید کامل تری نسبت به مسائل پیرامون خود داشته و بعد نسبت به مسائل مختلف قضاوت کنند .
بهمن نعمت زاده ریاست شورای اسلامی شهر میانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی حاضرین وگرامیداشت هفته معلم و کارگر و همچنین تبریک سالروز تشکیل شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهر میانه از گام برداشتن شورای اسلامی شهر میانه در جهت حل مشکلات چندین ساله مردم میانه در سطح شهر خبر داد .
 نعمت زاده با بیان این موضوع که شعار دادن و نصب بنر های رنگارنگ مشکلات شهر را حل نخواهد کرد افزود :شوراها بعنوان اولین خاکریز ارتباطی بین مردم و مسئولین در این راه محکم قدم بر خواهند داشت و امیدواریم با مشارکت و همکاری مسئولین شهرستانی و استانی شاهد حل معظلاتی همچون بازگشایی بافت های فرسوده اطراف امام زاده اسماعیل(ع)بعد از 36 سال و اجرای کمربندی میانه باشیم . 
 رئیس شورای اسلامی شهر میانه مسائل مطرح شده را دغدغه ی اصلی شورای اسلامی شهر میانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد : در سال جدید به جد پیگیر این موضوعات و انشالله شاهد اجرایی شدن آنها خواهیم بود .

گفتنی است در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و همچنین ورزش و کارگران نمونه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر میانه از سوی شهرداری با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر بعمل آمد .

1
1