- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۲/۱۷

فرماندار ویژه شهرستان میانه بر لزوم تکریم مقام معلم تاکید کرد

فرماندار ویژه شهرستان میانه بر لزوم تکریم مقام معلم تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر بندگی و لزوم تکریم مقام معلم  تاکید کرده و گفت: روز معلم نباید مختص یک روز و یا یک هفته در سال باشد بلکه مقام معلم هر روز باید مورد تکریم قرار گیرد.
اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در بازدید از مدارس بخش کندوان میانه با حضور در مراسم تجلیل از آموزگاران بخش کندوان و دبیرستان غیردولتی دخترانه آیت ا... میانجی میانه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، با اشاره به اهمیت و ارزش آموزش در محیط خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی ، وجود معلم را سبب رشد درونی و بیرونی فرد و در نهایت جامعه دانست.
 وی با بیان اینکه ایران اسلامی برای آبادانی نیازمند و متکی به تلاش معلمان  است به تقویت سیستم آموزشی و بالا بردن سطح علمی دانش آموزان اشاره کرده و بر لزوم اختصاص زمان به دانش آموزان و دوسویه بودن بحث های مختلف علمی و آموزشی  و باستناد نظرات آنان تاکید کرد.معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: مسئولین امروز و فردای کشور حضور خود در هر سمتی را مدیون تلاشهای معلمان دلسوز و فداکار بوده و باید توجه و رسیدگی به آموزش و پرورش را امری واجب بدانند.
حیدری آزاد در جلسه ای با حضور مسوولین ، خیرین و اعضای شورای اسلامی بخش کندوان  با اشاره به جلسات متعدد شورای برنامه ریزی شهرستان از تلاش های خود برای جذب اعتبارات در راستای رفع مشکلات  و اتمام پروژه های نیمه تمام در بخش آموزش و پرورش خبر داد.
وی از بخشدار کندوان خواست نسبت به تشکیل مجمع خیرین از جمله مدرسه سازی، بهداشت و درمان در جهت کاهش و رفع مشکلات مردم اقدام نماید.

 

1
1