- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۸/۲۹

آسفالت خيابان 14متري كوي شهرداري

خيابان 14متري كوي شهرداري آسفالت شد


عمليات آسفالت خيابان كوي شهرداري در پشت باغ حاجي محمود به اتمام رسيد.
خيابان كوي شهرداري سومين خيابان از خيابان هاي واقع در نقاط محروم شهر ميانه است كه در كمتر از دو ماه گذشته آماده سازي و آسفالت شده است.
سرپرست شهرداري ميانه با اعلام اين مطلب گفت: در طول بيش از يك دهه كه از شكل گيري اين سكونت گاه حاشيه اي مي گذرد و به تدريج رشد و توسعه يافته است تقاضاهاي زيادي از سوي ساكنين براي آسفالت و جوب كشي اين محله صورت گرفته بود كه متاسفانه به دليل غير قانوني بودن بخش وسيعي از ساخت و سازها ارائه خدمات به اين منطقه با چالش هاي قانوني مواجه بود كه با توجه به رويكرد جديد دولت مبني بر ساماندهي سكونت گاه هاي غير رسمي در حاشيه شهرها شهرداري ميانه اقدام به ساماندهي اين منطقه نمود.
خرده فروش افزود: با بهره برداري از اين خيابان 14 متري كه 350 متر طول دارد كوچه هاي امين 1، 2 و 3 و محله كوي شهرداري به شبكه معابر آسفالت شهري متصل شدند و به زودي با اتصال اين خيابان به خيابان هاي كمربندي ساحلي و شهيد خانمحمدي جنوبي محلات مذكور از تردد سهل تر و ترافيك روانتري برخوردار خواهند شد.
بنا بر اعلام واحد عمران شهرداري ميانه صد در صد عمليات زيرسازي و آسفالت خيابان كوي شهرداري در عرض يك ماه گذشته صورت گرفته و توسط اين واحد به اجرا درآمده و با اجراي اين طرح به شيوه اماني صرفه جويي قابل توجهي در هزينه ها صورت گرفته است.
بر اساس گزارش اين واحد براي آسفالت اين خيابان مقدار 350 تن آسفالت در كارخانه آسفالت شهرداري ميانه توليد و به مصرف رسيده است.

 

منبع: miyaneh.ir

 

1
2
1 2