- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۲/۱۲

روز جمعه با نشاطی در شهر مهیا بود .

بمناسبت روز جهانی کار و کارگران و همچنین هفته گرامی داشت معلم و هفته سلامت مراسم پیاده روی مورخه 12 اردیبهشت ماه امروز برگزار گردید که با مشارکت و زحمات اداره کار و رفاه اجتماعی , شهرداری و شورای اسلامی شهر, آموزش و پرورش , اداره ورزش و امور جوانان  شرکت فولاد , محصولات تک سو و شبکه بهداشت عمومی شهرمان بوجود آمد که همگی این ادارات یاد شده در شکل گیری برنامه ریزی و اهداء جوایز متعدد و با ارزش سهمی داشتند که علاوه بر اجرای ورزش همگانی در کنار خانواده محترمشان وگرامیداشت این ایام نشاط عمومی را نیز فراهم آورد .در این حرکت امام جمعه محترم , فرماندهی سپاه ,معاونین شهرداری و آموزش و پرورش , رئیس ورزش شهر و تعدادی از اعضاء شورای اسلامی شهر فرماندهی راهور و ورزشکاران نیز حضور داشتند  که بعد از مراسم به قید قرعه دهها جوایز نقدی و غیر نقدی  از سوی مسئولین به برندگان قرعه اهداء گردید .دارد از کلیه عوامل و حضور با نشاط مردم تشکر و قدردانی بعمل می آید 

پیاده

پیاده

پیاده

 

پیاده

پیاده

پیاده

                      یکسری عکسهای دیدنی که می ارزد نگاهی داشته باشید .

پیاده

پیاده

پیاده

کاش همه ما به اندازه این خردسال به فکر اطرافمان باشیم . البته ابتکار و زحمات این فراموش نشد و معاون محترم شهردار آقای صفایی مبلغ 50 هزار تومان جداگانه به این نونهال هدیه دادند . مبارکشون .

 

        لطفا" یک کمی هم انصاف در گردهمائیها داشته باشیم بهتر است.   آیا ما میهمانان روی چمن کم لطفی نمی کنیم ... به نظر بنده ,برندگان واقعی این حرکت کارگران هستند که بعد از بی ملاحظه گی ما تازه کارشان شروع می شود . .

پیاده

1
1