- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۲/۱۱

بازدید دکتر مددی از بانک ملی مرکزی میانه

صبح روز شنبه مصادف با ششم اردیبهشت ماه دکتر مددی به همراه مسئولین دفترش جهت ارزیابی وضعیت و بررسی مشکلات بانک ملی مرکزی ، بازدیدی از این بانک به عمل آوردند و سپس جلسه ای با حضور رئیس بانک ملی مرکزی و رؤسای شعب ترتیب دادند.
در این جلسه ابتدا اروجی رئیس بانک ملی مرکزی میانه ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر مددی و همراهان ایشان، گزارشی از روند فعالیت های بانک ملی ارائه کرده و مشکلات موجود در این بخش را نیز تشریح کرد و در ادامه رؤسای شعب نیز پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند که دکتر مددی با سعه صدر به موارد مطرح شده پاسخ دادند.
از جمله مطالبات مهم رؤسای شعب از نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی جلوگیری از تعطیلی بانک ملی شعبه معلم بود که طبق اخطار بانک مرکزی قرار بر این بوده که این شعبه تا 12 اردیبهشت سال جاری تعطیل گردد.
 دکتر مددی در همین راستا طی تماس تلفنی با آقای ذاکری معاون پارلمانی بانک ملی از وی خواستند تا تعطیلی این شعبه را به تأخیر بیاندازند تا ایشان در اولین فرصت از این اقدام جلوگیری کنند که آقای ذاکری با درخواست دکتر مددی موافقت کردند.
 دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه طی سخنانی اظهار داشت: خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را باید سرلوحه تمام کارها قرار دهیم  که ما هر چه داریم از برکت مردم داریم. دکتر مددی خاطر نشان کرد بانک ها بایستی موانع و پیچ و خم های موجود برای دریافت تسهیلات بانکی را از سر راه مردم بردارند و تا آنجا که قانون اجازه میدهد نهایت همکاری را با مشتریان انجام دهند.
بعد از این جلسه دکتر مددی با مردم و مراجعین بانک هم گفتگو کرد و نظر آنها را در مورد نحوه خدمات رسانی باجه ها جویا شد

بازدید دکتر مددی از بانک ملی مرکزی میانه

بازدید دکتر مددی از بانک ملی مرکزی میانه

1
1