- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۰۸/۲۶

برگزاري جشن بزرگ ولايت توسط شهرداري ميانه

جشن بزرگ ولايت خانواده شهرداري برگزار شد


جشن بزرگ ولايت با حضور خانواده هاي كاركنان شهرداري ميانه و جمعي از مسئولين شهرستان در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي ارشاد برگزار شد.
در اين مراسم معنوي كه جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر نيز حضور داشتند معاون عمراني فرماندار ميانه با تبريك عيد غدير واقعه غدير خم را سرآغاز پيدايش نظام ولايي و نقطه شروع مسير كمال و سعادت بشري دانست و گفت: اهميت غدير را از اينجا بايد درك كرد كه خداوند تبارك و تعالي به پيامبر مكرم اسلام فرمود: اگر مأموريت خود را در غدير انجام ندهي رسالت خود را تمام نكرده اي.
جمشيد عبداللهي افزود: سعادت و خوشبختي انسان ها در تمسك به دو ريسمان محكم قرآن و اهل بيت عصمت و طهارت است و اگر

روزي از اين دو غفلت كنيم راه را به بيراهه رفته ايم و بايد از راه خطا برگرديم.
عبداللهي با اشاره به ترفندهاي دشمنان براي ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي گفت: امروز استراتژي استكبار جهاني ايجاد رخنه در صف واحد ملت و به چالش كشاندن نظام اسلامي حاكم بر ميهن عزيزمان است كه لازم است با حفظ هوشياري و بيداري اسلامي از افتادن در دام شيطنت هاي مستكبران دوري جوييم.
 معاون عمراني فرماندار هم چنين با تشكر از سرپرست شهرداري ميانه توجه اين نهاد به امور فرهنگي و اجتماعي را امري مبارك و ثمربخش دانست و اضافه كرد: امروز شما ثابت كرديد كه كار شهرداري تنها فعاليت عمراني و خدماتي نيست و شهرداري مي تواند با ورود در حوزه فرهنگ و فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي و اجتماعي زمينه رشد و ارتقا معنوي و نشاط و شادابي اجتماعي را فراهم نمايد.
در ابتداي اين مراسم خرده فروش سرپرست شهرداري ميانه در سخناني كوتاه با تبريك اعياد فرخنده قربان و غدير به حاضرين خير مقدم گفت و اظهار داشت: دهه ولايت فرصتي ارزشمند براي تكريم اصل ولايت در جامعه اسلامي است و با چنين حركت هاي مردمي است كه ما مي توانيم مهر و محبت نظام را در قلب هاي مردم بيافزاييم.
در اين مراسم از همكاري ها و حمايت هاي دادستان ميانه، فرمانده منطقه انتظامي، روساي كلانتري هاي 11 و 13 ، رئيس اداره اماكن عمومي ناجا و مسئولين واحد رفع سد معبر شهرداري ميانه به خاطر اقدام جدي و اهتمام در امر ريشه كني معضل سد معبر در شهر ميانه با اهداي لوح هاي يادبود و هدايايي تجليل شد.
تجليل ويژه از 11 نفر از شهروندان در زمينه رعايت قانون و نظم انظباط اجتماعي و خودداري از ايجاد سد معبر در مقابل واحدهاي صنفي خود عملكرد مطلوبي داشته و به عنوان شهروند قانونمدار انتخاب شده بودند نيز بخشي از اين مراسم بود.
در مراسم جشن بزرگ ولايت همچنين از دانش آموزان ممتاز خانواده شهرداري در مقاطع تحصيلي دبستان تا دانشگاه و همچنين همكاران سيد و منتسب به اهل بيت(ع) و كاركنان جانباز و نيز كاركنان زن شهرداري با اهدا لوح و هدايايي تقدير و تجليل شد.
در ادامه اين مراسم هنرمندان شهر ميانه با اجراي برنامه هاي هنري و شعر و موسيقي و نمايش طنز فضاي شاد و پرنشاطي را براي خانواده هاي كاركنان زحمتكش شهرداري فراهم نمودند.

 

منبع: miyaneh.ir

1
1