- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۲/۰۶

آیا خرید پرشیا برای شهرداری واجب بود یا رفع مشکلات شهر

چند روز گذشته مطلع شدیم که شهرداری میانه اقدام به خرید خودروی پرشیا نموده است و مبلغی حدود 35 میلیون تومان خرج کرده است . هر چند داشتن ماشین مدل بالا و شاسی بلند برای شهر افتخار است ولی باید کمی هم به اطراف خود نگاه کنیم ! جایز نیست زمانی که کودکی را ببینیم در حال گریه کردن است با کودک خود بگو بخند کنیم ! یا احساس کنیم همسایه مان گرسنه می خوابد ما جشن و سرور و حیف و میل انجام دهیم .

آقای شهردار از سخن بنده ناراحت نشوید و می دانم جنابعالی فردی لایق و توانمند هستید و خونگرم و با مرام . اما باز هم اگر شما در پشت میز شهرداری نبودید خطاب به شهردار می نوشتم پس سخن با شهردار است نه با آقای خرده فروش.

آقای شهردار در صورتی که شهرمان بجای پیشرفت پسروی می کند چه لزومی دارد کلکسیون خودرو راه اندازی کنیم سوزکی و پرشیا ! شاید فردا هواپیما اختصاصی و قایق منحصر به فرد خریداری کنید! البته بازهم می گویم چنین داشته هایی برای شهروندان افتخار است اما به چه قیمتی! در صورتی که زیر پای شهروند پر از چاله و چوله است ! در صورتی که شهر زیبایی ندارد ! در صورتی که ورودی شهر همچون روستا است و شاید روستا باقی بماند؟! در صورتی که میادین ما جذابیت خاصی ندارد ! در صورتی که آب نمای فرهنگیان با آن هزینه بیهوده همچون مجسمه است ! در صورتی که شهروندان شهرک اندیشه از داشتن آسفالت سالها در انتظار هستند ! در صورتی که فضای سبز مرده است ! در صورتی که می گویید پارک بانوان داریم ولی در عمل چیزی را شاهد نیستیم که در شان قشر بانوان باشد! در صورتی که بودجه سال 92 برآورده نشده شما از این بودجه کم اقدام به خرید خودرو کرده اید !

با یکی از اعضای محترم شورای شهر تلفنی گفتگو کردم که ایشان نیز اظهار تاسف کرد و گفت حتی شهرهای کردستان پیشرفت کرده اند وقتی به شهر خود نگاه می کنیم افسوس و صد افسوس می خوریم!

بله آقای شهردار و شورای شهر 5 نفره انشاا... روزی برسد برای تک تک شما کارخانه خودرو سازی در شهر افتتاح کنیم ولی باور کنید شهروندان میانه ای لایق بهترینها هستند . آقای شهردار در مجله گردشگری خود نوشته بود تصویر خیابان تجاری معلم شمالی ، عزیز دل برادر ای کاش قید می کردی این خیابان دو طرف سرد و گرم دارد یک طرف آنقدر شلوغ است که طرف دیگر گویا خارج از محدوده است ! یک طرف را چراغ باران کرده و طرف دیگر انکار مورد غصب قرار دارد!!!!

اعضای محترم شهر کدامیک از شما زیبایی منحصر به فرد در این شهر می بینید! راستی چه برنامه ای دارید! میانه پیشرفت نمی کند تا زمانی که خودمان بخواهیم !!!!

 

1
1