- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۲/۰۵

پاسخ به سوال یک شهروند

با سلام و عرض ادب خدمت همشریان ارجمند

در فضای مجازی مطلبی با عنوان " آقای نماینده چرا؟" منتشر گردیده است که برای تنویر افکار عمومی توضیحات زیر خدمت مردم شریف میانه ارائه می گردد . جا دارد پاسخی مشابه از طرف دفتر دیگر نماینده شهرستان جناب آقای مددی نیز منتشر گردد.

سوال: در نطق بین دستور ایشان که بعد از چندین سال خواستند در مجلس 5 دقیقه راجع به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود حرف بزنند ولی متاسفانه باز از هدفمندی یارانه ها و انرژی هسته ای و زبان آذری صحبت کرده اند که این مسائل مربوط به کل کشور می شود

پاسخ: نطق بین دستور محدود به بیان مشکلات حوزه انتخابیه نیست.کما اینکه مهندس حسینی در آخرین نطق میان دستور خود خواستار چهاربانده کردن جاده سرچم - بستان آباد شدند.نماینده مردم مختار است در نطق میان دستور از مسائل مختص به منطقه خود یا مسائل کلان ملی و بین المللی صحبت کند.شایسته نیست برای دفاع از زبان مادری واژه "متاسفانه" را به کار ببرید.

سوال: آقای حسینی بیکاری شهرستان میانه در استان رکورد دار هست ما جوانان شهرستان میانه کار می خواهیم

پاسخ: ایجاد اشتغال مهم ترین دغدغه و اولین اولویت برنامه مهندس حسینی است ،اخیرا نیز با حفظ خط تولید گیربکس در میانه که منجر به بیکاری 60 نفر از جوانان شهر میشد قدمی در این راستا برداشتند.مستحضر هستید نرخ بیکاری درآذربایجان شرقی‌ بیشتر از میانگین ‌کشوری است‌ و حل این معضل فقط به دست نماینده یک شهرستان میسرنیست و همت ملی می طلبد.درخواست شما متین و صحیح است اما این امر ناشی از کوتاهی یک نفر نیست.

سوال: آقای حسینی وضعیت آب شرب میانه خیلی افتضاح می باشد ما مردم شهر میانه آب شرب سالم می خواهیم

پاسخ: اقدامات موثری در این خصوص انجام گرفته که به اطلاع مردم نیز رسیده است .امیدواریم تا پایان سال 93 پروژه انتقال آب سد گرمی چای به میانه پایان یابد.

سوال: آقای حسینی همشهریان ما برای درمان خود بایستی چندین روز قبل از مراکز درمانی زنجان و تبریز وقت بگیرند و ما مردم شهرستان میانه دستگاه سی تی اسکن و MRI می خواهیم

پاسخ: جناب آقای مددی مدتهاست قول مساعد در این خصوص را داده اند و در حال حاضر ایشان پیگیر این قضیه هستند.

سوال: آقای حسینی برادران و خواهران ما در 45 کیلومتری میانه در جاده ها و بیابان اسیر و آواره شده اند و ما امنیت در جاده ها و جاده های در شان شهرستان میانه می خواهیم

پاسخ: همانطور که مهندس حسینی در نطق میان دستور نیز از ریاست محترم جمهوری درخواست چهاربانده کردن جاده سرچم تا میانه را مطرح کردند پیگیر این قضیه هستند.

سوال: آقای حسینی وضعیت بیمارستانهای شهرستان ما افتضاحه و خواهشا به فکر بهداشت و درمان شهرستان باشید

پاسخ: حل معضلات بهداشتی در جلسه مشترک شورای شهر با نمایندگان به آقای مددی محول شده است.

سوال: آقای حسینی شهر ترکمانچای چندین سال است که برای پیشرفت و آبادنی اش فرمانداری می خواهد که نه تنها شما در دوره هفتم مجلس اقدامی انجام ندادید بلکه ابتدای این دوره هم آب پاکی بر دستان این مردم سختکوش ریختید

پاسخ: با اخذ وقت ملاقات با وزیر کشور و دستور مساعد و امیدوار کننده وزیر محترم ،امیدواریم به زودی شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم شریف و با فرهنگ ترکمانچای باشیم.

سوال: آقای حسینی به جوانانی که در آزمون فولاد قبول شده بودند قول اردیبهشت ماه را داده بودید پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه تا کی منتظر بمونند؟؟؟؟؟؟ از روزی که شما قول داده بودید یک ریالی هم به فولاد میانه اختصاص داده نشده است ، چرا پیگیر نیستید؟ آیا باید نماینده سایر شهرها در نطق بین دستورشان تکلیف قبولین فولاد را داد بزنند و بخواهند؟؟؟؟

پاسخ: تصویر زیر آخرین جلسه مهندس حسینی و مدیر این طرح مربوط به دو هفته قبل در دفتر مهندس حسینی است. جلسات متعددی هم با مسئولین وزارت صنعت در تهران تشکیل شده و به صورت جدی توسط مهندس حسینی پیگیری میشود.

سوال: نماینده محترم نطق بین دستور برای داد زدن و خواستن و بازگو کردن مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و شهرستان خود می باشد نه مسائل کلی و کلان کشور .

پاسخ: مجلس شورای اسلامی جای " داد زدن" نیست ، استفاده از این واژه که توسط برخی !! در میان مردم رواج پیدا کرده که در شان نماینده ملت نیست. همانطور که عرض کردم نطق میان دستور محدود به مسائل حوزه انتخابیه نمی باشد.

در پایان از دفتر دیگر نماینده محترم شهرستان نیز در خواست می نمائیم به سوالات این همشهری عزیز پاسخگو باشند.

 

 

 

 

 

 

1
2
3
1 2 3