- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۲/۰۴

محیط اداری نباید آلوده مباحث سیاسی و جناحی شود

تبریز  ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه محیط اداری محیط کار و خدمت برای مردم است، گفت: محیط اداری نباید آلوده مباحث سیاسی، گروهی و جناحی شود.

 

اسماعیل حیدری آزاد روز پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست سابق و جدید جهاد کشاورزی این شهرستان افزود: مدیری موفق و کارآمد است که از تمام توان و افراد خود برای برای خدمات رسانی به مردم بهره گیرد.

وی اظهارکرد: حرکت، قدم و قلم ما بعنوان مسوولان نظام باید طوری باشد که خداوند را راضی کند، زیرا رضایت خداوند متعال که رضایت مردم است، سبب پایداری نظام خواهد بود.

وی با تقدیر از زحمات رییس سابق جهادکشاورزی شهرستان میانه برای سرپرست جدید آرزوی توفیق کرد و از وی خواست علاوه برانجام کارهای روزمره به کارهای نوآورانه و خلاقانه روی آورده و نظام پیشنهادات و خلاقیت را توسعه دهد.

حیدری آزاد با تاکید براینکه جهادکشاورزی باید امین ترین دستگاه در بین روستاییان باشد، گفت: متاسفانه در بعضی موارد این اعتماد به جهاد کشاورزی در بین روستاییان از بین رفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیریت جدید جهاد کشاورزی شهرستان میانه بتواند به اعتمادسازی در بین روستاییان پرداخته و با تعامل و همکاری سایر ارگان های این شهرستان، جهادکشاورزی را به اهدافی که در سرلوحه نظام گنجانده شده برساند. 

در این آیین شهرام ایرانی پور به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میانه منصوب و از زحمات رضا مظلومی قدردانی شد.

 

1
1