- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۲/۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی: وضعیت کنونی مدارس در شان مردم میانه نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی:
وضعیت کنونی مدارس در شان مردم میانه نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی وضعیت کنونی مدارس و نبود مدرسه در مناطق محروم و روستایی را در شان مردم میانه ندانست.

خبرگزاری فارس: وضعیت کنونی مدارس در شان مردم میانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، جعفر پاشایی عصر امروز در پنجمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه‌ساز شهرستان میانه در جمع مسئولان و خیران مدرسه‌ساز شهرستان میانه اظهار کرد: برای بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ایجاد مکانی مناسب برای اینکه دانش‌آموزان با آسودگی خاطر در آن درس بخوانند، نیاز به مکان‌های مناسب و حمایت خیران مدرسه‌ساز است.

وی با اشاره به این موضوع که با تمام وجود از این عزیزان حمایت می‌کنیم، گفت: دست‌گیری از خیران ما را به قله‌های رفیع معرفت می‌رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با بیان این موضوع که وضعیت کنونی مدارس و نبود مدرسه در مناطق محرم و روستایی در شان مردم میانه نیست، از میانه به عنوان پیشانی آذربایجان یاد کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان و وجود پربرکت خیران مدرسه‌ساز شهرستان میانه به عنوان نماد تعلیم و تربیت در سطح استان فروزان بماند.

وی همچنین از قول و مساعدت خود به معاونت استاندار و فرمانداری ویژه میانه به منظور ارتقای کمی و کیفی مدارس شهرستان میانه خبر داد و افزود: همیت و اراده ما برای ساختن کشور و تعلیم و تربیت آینده‌سازان، به منظور ترقی و پیشرفت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی از همت والای اهالی و خیر مدرسه‌ساز که آموزش و پرورش را مساعدت و همراهی می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

 

1
1