- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۲/۰۲

معاون وزیر: کار تیم اجرایی دولت برای مردم شریف میانه قابل قبول خواهد بود/ به درخواست معاون استاندار در مجموعه 5 هزار نفری استخر احداث می کنیم...

معاون وزیر: کار تیم اجرایی دولت برای مردم شریف میانه قابل قبول خواهد بود/ به درخواست معاون استاندار در مجموعه 5 هزار نفری استخر احداث می کنیم...

 

معاون وزیرورزش و جوانان  گفت: مشکل نورو عدم دیوارکشی از نواقصات استادیوم 5 هزار نفری شهیدسرانجام میانه است اما این مشکلات مانع بهره برداری از این پروژه نخواهد بود.
مدبر درحاشیه بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان میانه ، علت به بهره برداری نرسیدن استادیوم 5 هزارنفری میانه راپس از 18 سالی که از کلنگ زنی آن می گذرد، مشکل اعتبار خوانده گفت: دیوارکشی پروژه در حال انجام است و به زودی شاهد  بهره برداری از این طرح عظیم خواهیم بود.
وی در پاسخ به زمان دقیق افتتاح پروژه افزود: با توجه به پیگیری های مستمر معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه میانه سرعتمان آنقدر زیاد خواهد بود که کار تیم اجرایی دولت برای مردم شریف میانه قابل قبول باشد.
مدبر در مورد دستوراحداث استخر در شهرستان میانه با توجه به درخواست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و نیاز شهرستان به احداث استخر  گفت:  دستور احداث استخر را در درخواست آقای فرماندار صادر کردم و استخر مورد نیاز را در مجموعه 5هزارنفری اجرا خواهیم کرد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیزطی مصاحبه ای در مورد مجموعه رزمی شهرستان میانه که سقف آن از بین رفته گفت:این سالن از طرف پیمانکار به اداره ورزش و جوانان تحویل قطعی نشده و سقف آن در سال 86 ایزوگام شده بود و بادو باران شدید باعث از بین رفتن آن شده اما با پیگیری های انجام گرفته توسط معاون محترم استاندار وفرماندارویژه شهرستان میانه طی جلسه ای که با پیمانکار تشکیل شد، پیمانکار متعهد شد تا در اسرع وقت  آن را ترمیم کند که با اتمام این امر و هماهنگی فرماندارویژه شهرستان میانه این سالن به بهره برداری خواهدرسید.

 

 

1
1