- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۳/۰۱/۳۱

آقای فرماندار منظورتان تابلو سال شمار بود؟

امروز بزرگترین میدان ورودی شهر میانه بعد از یک سال بلاتکلیفی تازه کلنگ زنی شد و همه شاد و خرسند از این طرح منتظر روز شمار افتتاح این طرح هستند.

به گذشته برمی گردیم خردادماه سال قبل بود که وب سایت شهرداری میانه خبر از مجوز احداث بزرگترین میدان شهر میانه از سمت زنجان را داد.

چند ماه بعد از این خبر جنجالی کار پیمانکاران شروع شد و عملیات خاک برداری هم صورت گرفت ولی در این خاک برداری ها یک لوله گاز هم پیدا شد که برنامه ها را بهم زد و چند ماه هم این پروژه بلاتکیف ماند و بعد از حل این مشکل علی رغم انتظارها برای ادامه ی این پروژه، آن را رها کردند تا به امروز.

بزرگترین میدان وردی شهر

امروز کلنگش را بر زمین زدند! تا آنجا که شنیده ایم کلنگ را در موقع افتتاح پروژه می زنند نه اواسط آن! یک سال از اجرای آن گذشته و مردم منتظر افتتاحش هستند نه کنگ زنی اش!

در این کلنگ زنی هم فرماندار میانه از شهردار میانه می خواهد که در محل پروژه های عمرانی تابلو روز شمار نصب کنند ولی آقای فرماندار پروژه های شهرداری میانه سال شمار می خواهد نه روز شمار!

ولی کجاها باید این سال شمار ها نصب شوند؟ نمونه هایی از آنها:

اصلاح هندسی و تعریض میدان دفاع مقدس - زمان وعده: آبان 90

اجرای فاز دوم کمربندی جنوبی - زمان وعده شهریور 90

ایجاد پارک مخصوص بانوان - زمان وعده: شهریور 91

توسعه و تکمیل خیابان 40 متری خاتم الانبیاء - زمان وعده: شهریور 91

احداث بزرگترین میدان شهر میانه - زمان وعده: خرداد 92

 

مردم از بس انتظار کشیدند ناامید شده اند؛ افتتاح این طرح ها قسمت فرماندار قبل میانه که نشد ولی امیدوارم قسمت فرماندار حال حاضر باشد!

1
1