- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۹

اسماعیل حیدری آزاد: روز ارتش یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت است.

روز ارتش یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت است.

                                        

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: روز ارتش یادآور دلاوری بزرگمردانی از جنس ایمان و رشادت است که درسایه رهبری و راهنمایی های بی دریغ امام راحل و با تقدیم هزاران شهید نقشی اساسی در پیروزی، شکل گیری و مهندسی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند.
اسماعیل حیدری آزاد روزجمعه در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی  شهرستان میانه به مناسبت روز ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، بازوی توانمند و مقتدر نظام اسلامی به شمار رفته  و در هر مکان و زمانی که لازم باشد آماده فداکاری و جانفشانی است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از چنان قدرت بازدارندگی برخورداند که هیچ کشور متخاصمی جرات  حمله به کشور ما را ندارد، اظهارکرد: ارتش یکی از مهمترین مولفه های نیروهای وطنی است که به پشتوانه ملت ایران، از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور در مقابل هرگونه تعرض احتمالی دشمن دفاع کرده و این همدلی و هماهنگی بین مردم و نیروی ارتش سبب شده تا اقتدار ایران در دنیا طنین اندازشود.
حیدری آزاد با بیان فرموده رهبرمعظم انقلاب اینکه ارتش ایران یک ارتش واقعی، آبرومند و سرافراز است چون ارتش ما جنگ را با پوست و استخوان خود آن هم نه در یک روز و دو روز بلکه بیش از هشت سال لمس کرده است، افزود: ارتش ایران یک ملت واحد است ملتی بزرگ با تمدنی دیرینه که همچون پرچم جمهوری اسلامی ایران همواره  در برابر همه تندبادها و توفانها بر بلندای اقتدار به احتزاز درآمده است.

 

  

  

گفتنی است نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، خانواده های شهدا و مسوولین ادارات، بسیجیان و جمع کثیری از مردم  بر سر مزارشهدا حضور یافته و با نثارفاتحه، عطرافشانی و اهداء شاخه گل یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


  

 

همچنین در پایان مراسم امروز، مقامات بلند پایه و عموم مردم توسط روابط عمومی تیپ 36 پمکا میانه به بازدید از نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی و جنگی که در محل پادگان ارتش بر پا شده بود دعوت گشتند.

 

  

 
1
1