- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۹

مهمترین عامل رسیدن به اقتدار وحدت حول محور ولایت است

میانه ، تبریز  ایرنا - امام جمعه میانه با بیان اینکه اگر بناست در دنیای امروز که همه به دنبال منافع خود هستند به حق خود برسیم، باید به اقتدار ملی دست یابیم، گفت: مهمترین عامل دستیابی به اقتدار، وحدت حول محور ولایت است.

 

حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان میانه با گرامیداشت روز ارتش و یاد و خاطره 48 هزار شهید گلگون کفن آن، بر نقش تعیین کننده ولایت در پیشبرد اهداف و اقتدار نظام اشاره کرد و دومین عامل در اقتدار نظام را نیروهای مسلح کشور دانست. 

وی افزود: هراندازه که توان نظامی کشور ما بالاتر رفته و نیروهای نظامی ما به امکانات روز مجهز بوده و خودکفا باشند، به همان اندازه اقتدارملی کشور افزایش خواهد یافت.

وی بحث عقیدتی، ایمان و باور نیروهای نظامی و انتظامی کشور را سبب افزایش توان نظامی و برگ برنده ما در مقابل دشمنان اسلام خواند و گفت: نیروهای مسلح ایران همواره با باور و اعتقاد به نصرت الهی که توان مضاعفی به آنها داده وارد صحنه شده و پیروز شده اند و هشت سال دفاع مقدس مبین این امر است.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهارکرد: تنها راه رسیدن به اقتدار ملی عزم ملی است و اینکه با هم متحد شده و درکنار هم برای دستیابی به اهداف متعالی نظام تلاش کنیم.

همچنین به مناسبت گرامیداشت روز ارتش نمایشگاهی از تجهیزات و ادوات نظامی در پادگان میانه برای بازدید مردم دایر شده است.

 

1
1