- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۹

پیام تبریک حیدری آزاد به فرماندهی و کارکنان تیپ 36 پمکا میانه به مناسب سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

بسمه تعالی

فرماندهی محترم و کارکنان تیپ 36 پمکا ارتش جمهوری اسلامی ایران در میانه

درودهای خالصانه تقدیم به غیورمردان پیکره ارتش کشور
در نهایت ادب، بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش، روز بزرگداشت حماسه آفرینی های غیورمردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت است که در سایه راهنمایی های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی، شکل گیری و مهندسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند.
ارتش مهد شهادت طلبان کشور و چشم بیدار فرزندان انقلاب اسلامی ایران است. خواب تنها حرفی است که هرگز در چشمان ارتش معنا نیافت، تا خراشی بر تن معصوم این مملکت با مردمان پاک سرشت اش وارد نیاید.
از خاک و خون مقدسِ مردم خدایی ایران بودنِ ارتش جمهوری اسلامی از مهمترین مؤلفه های این نیروی وطنی است و مردم پشتوانه بزرگی برای ارتش هستند چرا که ارتش همراه ملت، از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور در مقابل تعرض احتمالی هر دشمنی دفاع می کند و از همین همدلی و هماهنگی میان مردم و نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار ایران عزیزمان در دنیا طنین انداز گردیده است.
اینک که سالی دیگر از سالهای بیداری چشمان این ملت در مرزهای کشور گذشته و دوباره سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده، پیام تبریک و تحیت ناچیزترین هدیه ای است که به پاس تلاش های مستمر و مقدس جنابعالی و تمامی همکاران گرامی در فرماندهی تیپ 36 پمکا میانه، می توانم تقدیم حضورتان نمایم. آروزمندم در سایه الطاف لایزال پروردگار تا سالیان سال در کنار خانواده خوش و سلامت و توفیق خدمت به مردم غیرتمند سرزمین مقدس ایران اسلامی را داشته، و در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم روحی له الفداه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی)، موفق و مقتدر باشید.

                                                                             اسماعیل حیدری آزاد

                                                                            معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه

 

1
1