- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۶

باد سقفش را برد، باران میزهای تنیس اش را

مجموعه ورزشی تازه ساخت میانه

باد سقفش را برد، باران میزهای تنیساش را

در واپسین روزهای سال 92 شاهد ورزش باد شدیدی در شهر  بودیم که خرابی هایی هم به دنبال داشت. یکی از خرابی‌های برجسته‌ای که این باد شدید برجای گذاشت و شاید بیشترین خسارات را در پی داشته است و صدایش هم درنیامد، از جای کنده شدن  ایزوگام سقف به ظاهر مقاوم شده‌ی مجموعه‌ی ورزشی آیت الله حامدی‌ بود.

ورزشگاه میانه

این مجموعه ورزشی که هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده ولی از آن بهره‌برداری می شود، قریب به 20 میلیون تومان خسارت دیده است{نقل به مضمون ...}.  عدم نظارت بر حسن انجام کار باعث شده ایزوگام سقف این مجموعه ورزشی با نفوذ باد به لایه ی زیرین آن  بطور یکپاچه جدا شود و بارش باران روز بعد باعث ایجاد استخری پرآب در طبقه سوم این ساختمان شود. طبقه ای که به تازگی میزهای نو تنیس روی میز در آنجا چیده شده بود تا جوانان علاقه مند از آنها استفاده کنند. البته روز بعد با همت ورزش‌کاران و حاضران در محل، آب موجود در سالن تخلیه شد. با این وجود خسارت وارده بر میزهای پینگ پنگ آب‌خورده‌ی مجموعه، جبران ناپذیر است.

تا امروزضربه‌های مهلک عدم نظارت بر پروژه‌های عمرانی بر بیت المال و هدر رفت آن در میانه کماکان جریان داشته و ادامه دارد ولی هنوز کسی به خاطر اینگونه اهمال کاری ها باز خواست نشده است.

از فرماندار محترم دولت تدبیر و امید در شهرستان خواستار رسیدگی به این گونه بی تدبیری ها هستیم و امیدواریم با پیگیری های خودشان امید را به ساختار اداری شهرستان باز گردانند و جلوی حیف و میل اموال عمومی و بیت المال را بگیرند.

اضافه می شود که فیلمی هم از این ماجرا به دفتر هفته نامه قافلان ارسال شده که در صورت نیاز ارائه خواهد شد. 

1
2
1 2