- ارسال کننده: فرزین اسمعیلی تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۶

تنها شهری که حال و هوای نوروزی نداشت میانه بود

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌های شهرستان میانه در آمادگی برای استقبال از نوروز گفت: تنها شهری که حال و هوای نوروزی نداشت میانه بود.
...

به گزارش تبریز بیدار به نقل از فارس، اسماعیل حیدری‌آزاد بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری، شورای تامین، نمایندگان و نیز معتمدان میانه ضمن تبریک سال جدید، این جلسه را جلسه انس، الفت و وحدت بین مسئولین عنوان کرد و بر استفاده حداکثری زمان برای خدمت به مردم تأکید کرد.

 

وی با تأکید بر عملی شدن و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: کارهای صورت گرفته و خدمات شبانه روزی در برابر شعارهای داده شده، نجابت  و حمایت مردم و قداست نظام اسلامی بسیار ناچیز است.

 

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته به مردم اشاره کرده، فضای مجازی شهرستان را نقطه قوت و مثبت عنوان کرد و خواستار مدیریت فضای رسانه‌ها و جلوگیری از  تشنج و اختلاف افکنی در فضای مجازی شده و بیان داشت: چنین شرایطی در هیچ کجا مشاهده نمی‌شود که سایت‌ها با حاشیه‌سازی و عده‌ای نیز خود ابزار تفرقه و اختلاف شوند و این نهایتاً به ضرر شهر و مردم است.

 

فرماندار میانه به منزلت و جایگاه شهدا و ایثارگران به خصوص شهدای میانه اشاره کرده و خدمت خالصانه، صادقانه و بی‌منت مسئولان شهرستان به مردم و نظام را بهترین راه برای ارزش نهادن و پاسخ به خون شهیدان عنوان کرد.

 

سیاست زدگی آفت شهرستان میانه است

حیدری آزاد، سیاست‌زدگی را آفت شهرستان نام برده و از مسئولان شهرستان خواست تا عملگرا باشند و با عملکرد مناسب، خود را به مردم معرفی کنند چرا که مردم از بر همه امور نظارت دارند و می‌توانند به راحتی شعار و عمل را از یکدیگر تمییز دهند و سره را از ناسره جدا کنند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌های شهرستان در آمادگی برای استقبال از نوروز گفت: متاسفانه در این ایام از جهات مختلف تنها شهری که حال و هوای نوروزی نداشت میانه بود و خروجی قابل قبولی از سوی برخی دستگاه‌ها ارائه نشد، البته برخی از سازمان‌های اجرایی شهرستان که عملکرد بسیار خوبی داشتند تشکر می‌کنم انشاالله در جلسه شورای اداری نقشه راه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم نجیب میانه ارائه خواهد شد و معیار قضاوت در مورد کارآمد بودن یا ناکارآمدی خروجی عملکرد دستگاه‌ها و مسئولان خواهد بود و دستگاه‌های برتر مورد تقدیر قرار گرفته و نیز دستگاه‌های با بازدهی نامناسب را سامان خواهیم داد.

 

حیدری آزاد جاده میانه – تبریز را با توجه به تصادفات و تلفات فراوان آن، قتلگاه توصیف کرده و بر پیگیری بیش از پیش برای حل این مشکل توسط فرمانداری و نمایندگان تاکید کرد.

 

فرماندار ویژه میانه مسئولیت در پست‌های گوناگون را  یک فرصت برای کسب حسنات از طریق خدمت خالصانه به مردم عنوان کرده، افزود: مردم میانه مردمی نجیب، شرافتمند و غیرتمند هستند و خدمت به چنین مردمی بزرگترین افتخار است و کوچکترین نارضایتی، بی حرمتی و سنگ اندازی در مسیر آسایش مردم جرم محسوب می شود و لازم است همه مسئولین با تلاش شبانه روزی و به دور از هیاهو و جنجال سازی و تبلیغات به مردم خدمت کنند.

 

حیدری آزاد با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، کارهای صورت گرفته در حوزه ی فرهنگ شهرستان را ناکافی خوانده و خواستار حرکت جهادی مسئولین این بخش و تقویت آن در سال جدید شد.

1
2
1 2