- ارسال کننده: علی مسعودی* تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۴

مسوولین تنها دغدغه شان رفع مشکل مردم باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه برحمایت از کشاورزان شهرستان تاکیدکرده وگفت: تنها دغدغه مسوولین باید رفع مشکل مردم از جمله کشاورزان باشد.


اسماعیل حیدری آزاد در نشست کارگروه کشاورزی شهرستان با محوریت سدآیدوغموش و پایاب آن ، توسعه بخش کشاورزی میانه را با توجه به وجود بیش از30 سد بزرگ و کوچک و زمینهای مساعد زراعی و باغی یکی از ارکان مهم توسعه شهرستان عنوان کرد.
وی عدم حمایت از کشاورزان را سبب کوچ آنها از دیارخود خوانده افزود: بهره برداری از پایاب سدها از جمله سد آیدوغموش با گذشت پس از 10 سال که این سهل انگاری به هیچ وجه توجیه پذیرنیست می تواند بسیاری از مشکلات مردم  از جمله کشاورزان را رفع کند.
حیدری آزاد افزود: لزوم استفاده از سیستم‌های آبیاری و احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی استاندارد برای کشاورزان که عمده‌ترین مصرف کننده منابع آب شیرین هستند امری ضروری و حیاتی به شمار می رود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه هزینه زیادی برای احداث این سد صورت گرفته ، مهم‌ترین هدف از احداث سد را توسعه بخش کشاورزی و در نهایت توسعه شهرستان عنوان کرده گفت: باید برنامه مناسب برای استفاده بهینه از منابع تولید درجهت حفاظت از سرمایه‌های ملی وجلوگیری از اتلاف سرمایه انجام شود زیرا به هدررفتن سرمایه ملی و بیت المال به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

1
1