- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۱/۲۴

موضوع بیکاری بالاتر از تهدید خارجی است

موضوع بیکاری بالاتر از تهدید خارجی است

 

میانه ، تبریز - ایرنا - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری یکی ازمشکلات بزرگ جامعه است، گفت: موضوع بیکاری بالاتر از تهدید خارجی است.

 

 

 محمدعلی مددی روز یکشنبه در نشست کارگروه کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: بیکاری در جامعه ما واقعیتی تلخ است که همه بر آن واقف هستند.

وی سرمایه گذاری داخلی و خارجی را یکی از مهمترین راه های مبارزه با مشکل بیکاری دانست و افزود: تنها راه جذب سرمایه گذاران اعتماد سازی در کشور و عرصه بین المللی است.

مددی توسعه کشاورزی را بهترین راهکار ایجاد اشتغال دانست و خاطر نشان کرد: مشکلاتی باعث شده نتوانیم از زمین های بکر خدادادی، نیروی جوان با انگیزه و آب های فراوان موجود در سطح شهرستان بهره ببریم.

وی افزود: سد آیدوغموش میانه یکی از پتانسیل های مهم برای اشتغالزایی است، اما پس از گذشت 10 سال هنوز به نتیجه نرسیده است.

نماینده دیگر میانه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیکاری در این شهرستان بیداد می کند، در حالی که ما پتانسیل مطلوب کشاورزی را در اختیار داریم و می دانیم حوزه کشاورزی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.
سید بهلول حسینی افزود: سد آیدوغموش از اواخر سال 83 آبگیری شده اما بنابر مشکلاتی به بهره برداری مطلوبی نرسیده و بلااستفاده ماندن آن موجب ضرر و زیان برای دولت شده است.

1
2
3
1 2 3